detsember 27, 2020

Kirjad Kõhutantsijale 10

Tere, mu pisike!

Sa oled viimastel nädalatel kõvasti kasvanud ja mina ka. Sinul peaks nüüd olema kaalu umbes torukohupiima jagu ja minul on korralik punu järsku ette tulnud. Enam ei jäta see kahtlustki, et keegi mu sees kasvab, kuigi talvejopega, mis vaevu veel kinni läheb, tundun ma vist lihtsalt jäme. Ma üldiselt ei põe selle pärast, aga kuna see kasv nii järsku tulnud on, siis mul on veidi hirm, et kui suureks me siis seekord kasvame. Juba praegu ma hea meelega ainult vedeleksin ja nälja ega pissi jaoks ei ole eriti ruumi. Ja teine trimester peaks see kerge olema. Mul oleks nagu lihtsalt kaks poolaega. Samas tore on sinuga nüüd üsna regulaarselt kehakeeles suhelda ja kui ma õigesti mäletan, siis sa oled oma vennast aktiivsem. Muretsen vaid veidi, et ma selili olles sulle liiga ei teeks, sest ma avastan end jätkuvalt tihti selili magamast. 

Söögi osas aga olen sinuga vabamalt võtnud. Täna küll tuli juurikasupi isu ja tegingi seda, aga kui sinust saab cocahoolik, siis see on minu süü. Ja ma ei suuda seda uskuda, aga juba teist päeva ei mäleta ma, et oleksin kordagi öökinud. Nüüd, kui kohe saab viis kuud täis. Samas päev varem lasid sa mul armuliselt hommikusööki ca viis minutit nautida, seejärel hambad ära pesta ning kohe kõik kaasa arvatud sinu arenguks vajalikud tabletid välja oksendada. Peavalu on samuti selle raseduse sage kaaslane. Iga nädal või üle nädala saan Alvedoni süüa ja õnneks viimased kaks korda on see aidanud ka. Ei ole jõudnud oksendamiseni.

Me mõtleme siin su issiga, mis sulle nimeks võiks saada. Üks tugev kandidaat on meil olemas su venna ajast ja üks teine nimi on mulle meeldinud juba kümmekond aastat, kui mitte rohkem, aga su issile see väga ei meeldi. Samas nüüd ta teatas, et kui sellest saaks sinu liignimi, siis see täitsa sobiks. Kõla poolest aga sobiks see nimi esimesena paremini. Eks siis näis, kuidas lõpuks saab ja kas eestlased ka aru saavad, kuidas sind kutsutakse, kuna Eestis ei ole minu teada tilltalsnamni. Samas mulle ju meeldivad nagunii mõlemad nimed. Mis need aga on, jätaksin ma seekord vist hea meelega enda teada. Võin vaid öelda, et üks neist on kuidagi ootamatult popiks saanud, aga see meid vast ei sega. Pigem ei tahaks, et keegi teine mõnda meile meeldivat nime maha tegema ei hakkaks ja meie jaoks ära ei rikuks. Sinu nimed ei peagi kellelegi peale meie perekonnaliikmete meeldima. Kuigi ma loodan, et ikka meeldivad.

Nüüd ma tunnen ka, et aeg läheb ruttu, sest juba on pool sellest sinu ootuse teekonnast seljataga. Isegi juhul, kui sa otsustad veidi kauem kõhus aega veeta ning võttes arvesse nihkunud tähtaega. Kaalun siin veel, mida uut meil vaja oleks ja püüan meeles pidada, et talveasjadega ei ole sinu puhul kuhugi kiiret. Meil on olemas kõik põhivarustus ja suur kogus riideid, aga ma tahaksin, et sul oleksid siiski ka mõned täiesti uued ainult sind silmas pidades ostetud esemed. Lisaks riietele ei suuda ma otsustada, kas tellida sulle oma beebipesa, sest su venna oma seisab ju ka niisama ja on väga armas, aga sentimentaalne nagu ma olen - küll sa veel koged seda - tundub mulle pikalt ette mõeldes, et äkki te mõlemad tahaksite kunagi oma elu peale minnes ja lapsi saades ka oma lapsed enda vanasse pesasse magama panna. Samas on vist tõenäolisem, et teil on hoopis teistsugune maitse kui mul ja te eelistate uusi asju vanadele tolmunutele, ükskõik, kui ilusasti ma neid ka ei hoiusta. Samas minu meelest on nii armas, et sinu issi ema on alles hoidnud igasuguseid riideid, mida nüüd ma teie kanda saate, kuigi ma säästan teid kõige hullemast. Minu beebiriietest ei ole mu ema midagi alles hoidnud, et teile edasi pärandada ja ma tunnen sellest veidi puudust.

Aga aitab küll nüüd sellest teemade virr-varrist. 

Armastame ja ootame sind!

Emme ja issi

Kommentaare ei ole: