detsember 16, 2020

Kirjad Kõhutantsijale 9

Tere, tilluke!

Ma tunnen nüüd juba igapäevaselt su liigutusi, aga iga kord, kui issi oma käe mu kõhule paneb, otsustad sa millegipärast magamist teeselda. Loodetavasti varsti lubad sa siiski tal ka enda olemasolu kogeda. Eriti, kuna selle raseduse ajal ei saa ta osa võtta ühestki ämmakavisiidist ega ultrahelist. Vähemalt sai ta su vennaga ka selle kogemuse osaliseks.

Sa arvad ikka veel, et on lõbus mind öökima ja isegi oksendama ajada igapäevaste asjadega nagu hammaste pesemine ning sel nädalal olen tundnud kõhus ka kergelt ebamugavat venimist, nii et ma ei saa ausalt hästi aru, miks teist trimestrit kõige meeldivamaks peetakse, aga ma ei tulnud siia tegelikult kurtma, vaid hoopis uudiseid jagama.

Nimelt jõudis eile kätte aeg su korraliseks ultraheliuuringuks. Olin valmis juba pikemalt sind telekast imetlema, aga anti vaid kümme minutit. Sinuga paistab kõik hästi olevat ja sa olid nii armas oma rusikas käega näo juures. Saime ka lõpliku otsuse, et su planeeritud sünnipäev nihkub neli päeva suvele lähemale, aga see vast ongi hea, kuigi ühtlasi tähendab, et me ei ole veel poolel teel. Naljakas on justkui ajas tagasi minna.

Kuigi kõige olulisem on, et sinuga oleks kõik hästi, olime me ka väga põnevil selle üle, kas sa oled poiss või tüduk ja ultrahelitädi oli nii tore, et ise pakkus välja, et annab mulle kaasa väikese paberilipiku selle infoga, et saaksime su isaga üheskoos avastada. Nii me tegimegi.

Kõigepealt uuris su issi hoolega pilte, mida seekord päris palju kaasa saime, et kas on märke väikesest nokust, aga ta ei leidnud midagi. Seejärel avasime tähtsa ümbriku ning ma olen sellest ajast peale nii õnnelik olnud. Sa oled väike tüdruk. Meie tütar ja Triibu õde. Nii eriline on olnud kõiki neid tütarlapse kohta käivaid sõnu esimesi kordi kasutada. Muidugi, kui sa poiss oleksid või kui ka peaks veel välja tulema, et oledki, siis armastaksime me sind niisamuti, aga ma olin pisarateni õnnelik, et saan kogeda ka tütrele emaks olemist. Ma kujutan nii palju paremini ette, kuidas me sinuga koos saame teha igasuguseid naiselikke asju; kuidas ma mõne aasta pärast ostan sulle ilusa päris serviisi, et me saaksime mängida fikat ja kuidas ma kunagi õpetan sind end mitte oranžiks meikima. Ma loodan, et me saame sinuga ka olema hästi lähedased ja et sa tunned end mugavalt minuga kõigest rääkides, olgu selleks siis kas või poisteteemad. 

Ma olen nii põnevil, kui sarnane või erinev elu sinuga saab olema elust su suurema vennaga ja kuidas te omavahel läbi saama hakkate. Ja kuigi pea kõiki tegevusi saaksime me teha sinuga koos su soost hoolimata, siis nii tore oli esimest korda oma tütrele kleidikesi googeldada ning osta sulle esimene riietekomplekt. Mulle tundus, et see on vajalik ära teha kohe pärast ultraheli, sest nii oli see ka su vennaga. See oli kuidagi nagu üleminek umbisikulisest beebist meie pojaks ja tütreks. Aga ära muretse! Sul saab olema palju erinevaid värvilisi ja rõõmsaid riideid, mitte ainult roosamanna. Esimene komplekt on aga siiski roosa - kiirshoppamise võlud. Volangid jätame me ka teistele ning õnneks su isa on sama meelt, nii et kahvatuid lilledega paksult ülevalatud riideid poes nähes tagurdasime me mõlemad sealt välja tagasi.

Sind ootab juba ees ka imepehme kollane tekike, mida ma sulle terve eelmise nädala kudusin ja ma nii nautisin seda, kuigi esialgu kartsin, et mul lihtsalt ei ole sellist aega enam. Lõpptulemusena saad aga sa veel suurema teki kui su vend sai.

Järgmisena hakkame tõsisemalt kaaluma, mis sulle nimeks võiks saada. Me ei usu sellesse, et näkku vaadates me teame. Maailmas on nii palju erinäolisi ja samanimelisi inimesi. Kui me valime ühe nime ära, siis hakkavad ka sellenimelised sinu nägu olema. Meil on juba ammu olemas üks tugev kandidaat, aga kas me ka lõpuni sellele kindlaks jääme - ei tea. Samuti see, kas me meie pere tüdrukutenimede traditsioonile truuks jääme. Ma küll tahaksin, aga minu lemmiknimi su issile väga ei meeldi, kuigi nüüd ta ütles, et keskmise nimena võiks see täiesti kasutusele tulla. Huvitav, millist nime sa ise eelistama hakkad? Ma tahaksin sulle anda siiski kaks valikut.

Igatahes, ootame sinu saabumist juba väga-väga - vähemalt mina ja su issi. Su vend on veel liiga väike, et päriselt aru saada, mis beebi seal kõhus on.

Armastuse ja ootusega,

Emme


Kommentaare ei ole: