jaanuar 16, 2011

Kuidas kyll aeg nii kiiresti l2eb...

Absoluutselt ei m2leta, mida neljap2eval tegin. Vist oli see p2ev, kui k2isime viimaks j6e tammi 22res p2ikseloojangut vaatamas ja, k2est kinni, tammi peal vees jalutamas. Kindel olen vaid selles,et 6htul l2ks k6ige olulisema koha peal internet 2ra ja ma pidin paanikasse maha surema, sest seega lykkus Delhi 88bimise ja transpordi korraldamine veelgi edasi. Sigrid, 2ra seda loe. On oht, et hakkad veel rohkem muretsema:)

Reede ja laup2ev olid ka kummalised. Siin oli Uttarayani festival, mis t2histab kylvi aega v6i p2evade pikenemist vms ja seisneb myrtsuvas muusikas ning ohtras tuulelohede lennutamises. Sain ka k2e roheliseks v6i mullakseks v6i kuidas 8eldaksegi, aga olen veel koba. Ma nii ootasin seda p2eva, sest k6ik muudkui r22kisid, et you must see this, aga l6ppkokkuv6ttes on mul sellest halb maik suus. Hea uudis oli see, et Harsh oli kaks p2eva minu p2ralt ja pidin teda t88 asemel vaid s6pradega jagama. Aga... aga kahjuks me kaklesime nii palju neil p2evil. T2na on j2lle esimene p2ev, kui me ei kakle. Huvitav, millest see tuleneb? Kas m6lemal on l6puga seoses n2rvid krussis v6i mis? ma olin l6puks nii kuri juba, et pakun, et see ei j22nud ka kylas olevale Achule saladuseks. Harsh oskab mind aga piisavalt h2sti lugeda, et ma ei saaks kunagi tema eest oma tundeid varjata. Aga v2hemalt poisid tegid korralikult syya ning p2eval k2isime yhtede teiste Harshi s6prade pool lohesid lennutamas ja kaotamas. Ja me kaklesime tegelikult ju m6ttetute asjade p2rast. Pakun, et ta elas natuke oma muid hetkemuresid minu peal v2lja ja ma polnud piisavalt t2iskasvanulik, et seda lihtsalt alla neelata. v2hemalt nii suures koguses mitte. Nii ma siis yritasingi lihtsalt vara magama minna, mis siis, et Achugi veel kylas oli. Ma tahtsin lihtsalt selle p2eva selja taha j2tta. Aga 6htul leppisime 2ra. Kohe korralikult. olin leidnud l6puks massaazhi6li ja katsetasime selle v6luj6udu. T2itsa kummaline, kui palju vaeva pidime selle leidmiseks n2gema.

Eile oli natuke parem p2ev. Ikka suutis ta mind veidi kurjaks ajada, aga see-eest Achu tuli minuga shoppama ja me ostsime palju kvaliteetj22tist ja maitseainesegusid kingitusteks ja siis ta l2ks hulluks ja ei lubanud mul maksta,8eldes, et see on tema kingitus. Ja ise ta ei tule isegi mu 2rasaatmispeole, mille yle mul on v2ga kurb, aga ta peab minema kellegi pulma ja ma saan aru kyll, et see v6ib olulisem olla. Aga ma tahaks teda ikkagi sinna ja S v6iks ka teda n2ha, aga vist osutub v6imatuks. Eile 6htul pidin mina kokkama, aga kokkas peamiselt ikka Harsh ja s6ime j2lle kolmekesi. Ma oskan nyyd poolfabrikaat parathasid valmistada ning paar korda julgesin neid isegi 6hku visata panni kohal. Aga kui yhe lootusetult 2ra l6hkusin, p88rdusin tagasi konservatiivsemate meetodite juurde.

T2na oli j2lle veidi nutune p2ev. Nagu peaaegu k6ik p2evad viimasel ajal. See l6pu l2henemine muudab nii nukraks. Ja Harshi soovitus eluga edasi minna ei aita yldse. Ma ei taha ju. Mitte veel v2hemalt. Isegi, kui tal on 6igus, et ma v22rin paremat ja leiaksin ka palju paremaid kui tema. Mida ma ei usu ega taha. Kes siis veel piisavalt hea oleks kui mitte tema?

Sundisin end siin asju kokku korjama ja siis ka koju pakkima minema. Ostsin veel nipet-n2pet ja kasvatasin paanikat Delhi p2rast, sest k6ik, mis tundus reede hommikul lahenenud olevat, de-laheneb pidevalt aina hullemaks. Meil oli olemas usaldusv22rne ja abivalmis host, aga siis selgus, et ta peab minema t88reisile ega pruugi taasi j6uda ajaks, mil me tahaks tema juurest kohvreid k2tte saada. Kui algselt oli kysimus vaid yhes 88s siis nyyd on kysimus j2lle kogu Delhi organisatoorse poole kohta. Et mis kyll saab. Hetke seisuga oli eelmise korra host n6us meid esimesel 88l majutama, aga kuidas ma kohvritega liigun v6i 88sel lennujaama ja tagasi saan, on ikka veel m6istatus. Nagu ka see, mida oma p2evaga Delhis peale hakkan. V6i kus kohvreid hoiustan. 6nneks ei ole ma turist ning mul on siin s6pru ja neil on s6pru. Vajadusel tean, et v6in yhe Harshi s6braga arvestada. Aga ei tahaks teda liiga kurjasti 2ra kasutada. Miks elu ei v6iks kasv6i vahel lihtne olla? Nagu see lahkumine mu jaoks muidu kerge oleks. Aga peab ikka veel sekeldusi lisanduma.

Hea on aga v2hemalt see, et sain t2na k6ik, mida plaanisin viimase kahe p2evaga teha, korda. N2gin 2ra yhe tuttava kodu ja pere, kohtusin Piyushiga yle saja aasta, aga ta oli nii imelik ning toimetasime mu pagasi rongijaama hoiule. Delhi jaama v6ib see tegelikult ka vajadusel neiks kaheks n2dalaks j22da. Peaasi, et ma lihtsalt neid (S-i oma ka) m88da Indiat ringi vedama ei peaks. Yllatuseks jaksasin seda kyll t6sta ja lukk l2ks ka kuidagimoodi kinni, aga v2ga ei kipu j6umees junnut m2ngima.

Aga Piyush sai j2lle millegi ootamatuga hakkama. V6ttis julguse kokku ja kysis, kas v6iks mind veel viimast korda indecent olekus n2ha. Mul pidi l6ug vastu maad vajuma. ta ytles, et ega v2ga ei lootnudki ja t6en2oliselt me rohkem ei kohtu ja ta mu 2rasaatmispeople ei tule, kui ma just otseselt abi ei vaja, aga et ta lihtsalt pidi kysima. Mehed on ikka v2ga imelikud siin. Ja ta oli mu Facebooki vihapurset n2inud. huvitav, kuidas nad yldse tulevad selle peale - olgu siis armastatud boyfriend v6rrandis v6i mitte - et m6ni tydruk jah ytleks.

Yhe toreda s6numi sain t2na ka. Saurabh kirjutas kodust, et tegigig emale kartulisalatit ja sai positiivset taaisidet yllatunud emalt ning ytles ait2h.

Kommentaare ei ole: