aprill 05, 2009

Indiast

Mul on tunne, et kõik üitavad mind viimasel ajal Indiasse suunata. Tema fännab Indiat. Ja Adil oleks ka õnnelik, kui ta kodumaale satuksin. Ja mõni aeg tagasi mulle ju tehti au pair'i pakkumine sinna, mida ma siis kahjuks vastu võtta ei saanud. Aga eriti täna tuleb mulle indiat igast august. Tema rääkis täna Indiast täitsa teise jutu sees. Ja rssis nägin esimesena Eppu posti, et ta igatseb Indiasse. Ja kõige tipuks tuli mulle konkreetne pakkumine sinna minna täna. Sain esimese aieseci praktikapakkumise ja ma ei osanud arvatagi, et mind üles otsitakse, mitte et mina otsima pean. ja veel nii varsti. Ma ei teadnud, et mu profiil juba ligipääsetavgi on. Aga enivei mulle tehti erialane praktikapakkumine personaalselt Lõuna-Indiasse. Põhimõtteliselt kohe. palk tundub ka normaalne, kuigi mitte eestis elamiseks. Ma pean uurima välja, kas see kataks ära elamiskulud ja siis ma oleksin täitsa nõus, sest ma usun, et elu pakub märke ja neid tuleb märgata ning nendest lähtuda. Ma olen selle pärast ka hästi põnevil, aga kuna ma olen nii uus selles süsteemis, siis tahaksin enne oma nõustajaga rääkida. Tglt ma ei tea, kas mulle ongi juba eraldi nõustaja määratud. Aga ma tean, kes mind aitaks. Mis te arvate? Kas peaksin võimalusest haarama? Ka siis, kui seetõttu kooli kohe lõpetada ei saa?

Kommentaare ei ole: