aprill 07, 2009

Mida kirjutavad väiksed poisid sünnipäevakaardile?

See kuueaastane, keda praegu hoian, kirjutas "palju õnne" asemel hoopis midagi huvitavamat. Ta kirjutas "I love you" ja paar väga huvitavat lauset minu jaoks. Ta kirjutas, et "You are a strong man" ja "You are a brave man". Minu meelest nii lahe. Pakun, et isal võis väga hea meel olla. Aitasin poisil veel õigesti spellida ka. No kelle rind ei paisuks sellisest kiitusest!? Laste armastus on ikka lõputu. Ka siis kui tegelikult isal ei ole aega eriti isa olla.

Aga täna ta üllatas mind taas. Nad on koos tüdrukuga mulle uue sarja külge õpetanud - H2O. Ja selle tunnuslaulu sõnad on: I'm no ordinary girl... ja siis täna poiss laulis seda kõigest hingest kaasa iga osa alguses. Mis oli jälle nii armas ja muigama panev. Ma ei taha teda siin üldse mõnitada. Lihtsalt lahe on, et lapsed on nii siirad ja kompleksivabad. Nad ei mõtle sellele, mida teised neist arvavad, kui nad teevad seda või ütlevad teist. Nad lihtsalt Elavad suure algustähega.

Pisikesest poisist tahtsin ka midagi kirjutada, aga enam ei tule kahjuks meelde. Seega jääb ära. Aga muidu... minu elu ongi praegu töö, magamine ja kiire mailidelugemine pluss eluks vajalik kommunikeerumine significant othersitega.

Kommentaare ei ole: