aprill 28, 2009

Hull eit

olen. Tuli tahtmine veel veidi Svea sünnipäevast rääkida. Ja enda mitte just eeskujulikult käitumisest seal. Ning Musi enam kui eeskujulikust.

Vaadake, ma olen harjunud elama vaba inimese elu. Muidugi, ma ei ole mingi lits ega nakomaan ega muudlaadi kriminaal, aga mulle meeldib flirtida - kellele ei meeldiks eks!? Ja mulle meeldib seda ikka veel teha. Ja mulle meeldib poiss veidi kiusata. Kui vaja - ka seksuaalse külje pealt. Ja ma ei ole enamasti see nurgas istuv müürilill. On kohti, kus käitun laitmatult, sest teisiti ei suudagi. Ja on kohti, kus lasen piduri lahti ja naudin. Ja oli ka seekord, kuigi olin Musiga koos. Praegu mõtlen küll, et äkki tegin talle liiga. Aga on hea, et ta ei ole armukade tüüp. Vähemalt ma ei ole veel avastanud, kust maalt ta armukadedaks muutub. Aga ma olin vähemalt nii palju teistsugune, et hoiatasin teda ette enne, kui tegin midagi teiste meelest shokeerivat teadlikult. Näiteks tegin kellelegi tagasi laksu vastu tagumikku andmisega. Või istusin kellelegi otsa, sest nii on kõige suurem tõenäosus saada suits kätte inimese käest, kellest hoolid liigselt, et lasta tal oma tervist kahjustada. Eriti siis, kui on veel võimalik selle vastu võidelda. kasvõi üks suits korraga. Või suudlesin sünnipäevalast, sest kõigi poiste vaikimisi kokkulepitud talle sülle istumine kallistamiseks tundus nii jabur ja seksistlik. No halloooo! Võib-olla ta pole kõige beibelikum tüdruk või kõige õrnem lilleke. See ei tee temast ka tugitooli, mille otsas oma väsinud taguotsa puhata. Kuigi ta ise kunagi ei protesteeri, kui temaga sarnaselt käitutakse. Läksin siis vähemalt sugude võrdõiguslikkust otsima ja tegin sama triki. Ja kohe pühapäeval leidsin ka vastavad pildid orkutist. Naljakas. Ta on vist üldse teine tüdruk, keda naljaga pooleks suudelnud olen. ma tean, et tema jaoks ei olnud see midagi erilist. Aga naljakas, et minu enda jaoks tundus see nii kaua nii võimatu ja lausa vastik. Too gay, kuigi ma endameelest olen vägagi igasuguse armastuse poolt. Aga eks me kõik oleme noored olnud ja kartnud sattuda kogemata vale sildi alla. Enam ei karda. Nüüd olen kindel ka oma seksuaalsuses täielikult.

Enivei, mõtlen nüüd, et kas pean hakkama jälle vaoshoitumalt käituma musi rõõmuks. Kuigi ta ütles, et talle see girl on girl action täitsa meeldis. Ja muugi ei lükanud teda kaitsepositsioonile. Ja kui me ise liiga hoogu sattusime, siis need võtke tuba vihjed tegid meile mõlemale nalja., Isegi kahtlast heameelt. On see ju vihje, et kõik on korras.

Ja veel rohkem meeldis mulle tema käitumine (korduv, kusjuures) juhtudel, kui mõni eriti oks laiali isane julges tal paluda oma naist ohjeldada. No halloo! Ma õnneks ei vihastanud ega solvunud siis ega läinud tujust ära, sest ma ei olnud kaine, aga praegu mõtlen küll, et kui seksistlik võib olla? Ja miks ma ei või lihtsalt mina olla? Ja miks nad siis mulle otse märkust ei tee, kui miski häirib? Miks mind kui kellegi omandit koheldi? Aga minu Musi on super. Ta vastas enesekindlalt naerdes lihtsalt, et just ni ima talle väga meeldingi. Nii nagu olen. Ja tänu sellele saab ta veel kaua väga palju andeks. Ka selle joone, mis mind temas aina rohkem häirima hakkab, aga mida ma siia ei kirjuta juba sellepärast, et ei taha, et ta loeks ja solvuks. Tema ju mind ei kritiseeri. Kuigi võiks. Aga mul on peaaegu täiuslik mees!!!

Kommentaare ei ole: