oktoober 10, 2009

Erutus ja ärritus igapäevaelus

Ma ei tea, kuidas teiega on, aga minu elu on viimasel ajal jälle üsna hullumeelseks muutunud ja ma ei naudi üldse sellega kaasnevat stressi. Kunagi mulle väga meeldis, kui mu päevaplaan otsast lõpuni erinevaid tegevusi täis oli, aga siis oli see lõbus eustressi täis mäng, et kas ma suudan ja jõuan kõike ning kas oskan oma tegevusi hästi planeerida. Nüüd aga on üks pidev jooksmine mitme koha vahel. Tihti ei stressa ma ka mitte enda vigade parandamiseks, vaid teiste inimeste peede päästmiseks ja see on vastik. Ma olen siis närviline ja kipun end teiste peal välja elama. Mulle ikka veel meeldib, kui mul on mitmeid erinevaid tegevusi mu elus ja ma ikka veel tahan olla see inimene, kes teistele alati võimaluse korral vastu tuleb, aga ma tahaksin siiski, et mul oleks aega rahulikult ühelt tegevuselt teisele üle minna ilma nendevahelise meeletu tormamiseta. See oligi kõik, mida ma öelda tahtsin. Nüüd tuleb lihtsalt mõelda, kuidas sellist mõnusat elu saavutada.

Kommentaare ei ole: