mai 15, 2010

Ma tegin selle ära!!!

Ise ka veel ei usu. Ja viimase minutini kahtlesin, kas julgen või mitte ja kas tulemus võiks vastata oodatule. Ja nüüd olen täitsa rahul. Või noh... eks lõpptulemus selgub veidi hiljem. Ja tehnoülevaatus tuleb ka paari nädala pärast. Ema mõtles ise välja, miks ma temaga täna grillima ei läinud  ja ei olnudki väga šokeeritud:D Tore! Igatahes, see ei olnud üldse nii valus, kui ma kartsin. Ei ühtegi pisarat ega karjet, kuigi lubasin show'd teha. Vahepeal ei olnud üldse valus ja ei olnud vahet, kas oli pastakas või nõel. Siis jälle oli mõlemaga ülivalus. Ja erinevad kohad käitusid ka erinevalt. Viimaks värvilise tindiga muutus nii valusaks, et läksin üleni krampi ega suutnudki lõdvestuda. Tegija nägi ka, et nüüd ma küll hoian end väga kõvasti vaos, aga jalg lihtsalt värises ja värises. Samas olin ma isegi osale meestest silmad ette teinud kõige oma vingu ja hala juures. Suutsin ka üsna hästi paigal püsida ning harjutasin kõvasti hingamist. Oligi lihtsam, kui muudele asjadele mõtlesin. Aga ligi kolm tundi hiljem oli mu jala peal imekaunis detailne päike. Näitus avatakse kahe nädala pärast:D Ja minu jalast tehti pilti ka. Nii äge olen kohe:D

1 kommentaar:

S.M ütles ...

nagu et d'oh et ei karjunud, kui sulle eelnevalt tuimestus tehti... nii et ära uhkusta siin midagi :D