mai 26, 2010

Mul on vanainimeste haigus

Käisin täna allergoloogi juures. Ta oli ühtlasi töötervishoiu arst vms. Mul oli päris naljakas, sest ma polnud varem kummagi juures käinud ja ma siiani ei tea, mida nad täpselt teevad. Täna igatahes torkisid kaks tädi mulle kolmanda käsu peale korraliku koguse väikseid auke kehasse. Täitsa naljakas, kui kergelt ma sellega leppisin, aga arvestades viimase kuuga tekkinud uute aukude kogust mu kehas, oligi see köki-möki. 

Tegelikult olen pettunud. Ma ootasin kuu aega arsti vastuvõttu lihtsalt selleks, et ta mul ukse taga kõvast oodata laseks, kiiresti ja turtsakalt mõned küsimused küsiks ja testid telliks (kusjuures selgus, et olen allergiline vaid sellele ühele asjale, mida ma juba enne neile mainisin) ning ütleks, et tõenäoliselt ma ei ole allergik ja ega nemad ka ei saa seda rohkem midagi teha kui tavalised nahatestid, mida mulle kunagi juba korduvalt oma kodupolikliinikus tehtud on. Vähemalt läks kõik kiiresti. Ja elus esimest korda kuulsin, et pidevalt külmadel kätel ja jalgadel võib olla mingi seos aastaringse nohuga. Et äkki mul ongi allergiaga väga sarnane vasomotoorne nohu, mis ilmneb keskealistel ja vanematel inimestel, tuleb krt teab, kust ja on üsna allumatu igasugusele ravile. Õiget ravi polegi, sest kuidas ravida midagi, mille teket seletada ei osata. Ja see on minu elu. Üsna mõttetu käik.

Kommentaare ei ole: