mai 15, 2010

Uitmõtteid

Miks on nii, et ma kipun tegema teeneid inimestele, kes mulle hea põhjusega ei meeldi?

Miks igal pool heades sarjades kui üldse siis mainitakse Eestit halvas kontekstis? Felicity ja paha sokolaad, Gilmore Girls ja kindlustuspettused. Neid on olnud veel, aga need kaks tulid vaid meelde hetkel.

Ja ma saan aru kultuurierinevustest ning kliimaerinevustest, aga miks käib suur osa maailmast välisjalanõudega toas?

Kas ainult mulle tunduvad ameerika stiilis lillekimbud enamasti kole maitsetud ja veidrad? Miks nad kõike kokku panevad? Kas minu eestlaslik konservatiivne maitse on hoopis neile veider?

Miks alles nüüd hakkavad eestisse tulema isuäratavalt pakitud aasia kiirtoidukohad?

Miks mõndadele inimestele sa lihtsalt ei meeldi? Ilma, et sa oleksid neile midagi halba teinud.

Kas see on normaalne, et mul on Gilmore Girlsi vaadates naeruhood? Kõvahäälsed.

Kui tore see on, kui kergelt väikelapsi rõõmsaks teha saab!

Miks enamikule inimestest maitseb vaniljejäätis?

Miks köök kunagi rohkem kui mõned tunnid puhas ja korras ei seisa?

Kuidas šokolaad teeb alati kõik paremaks?

Miks ei suudeta teiste kogemustest õppida? Minu puhul tihti ka mitte enda varasematest kogemustest.

Kes ütleks mulle, mis oleksid õiged valikud minu jaoks?

Uitküsimused oleks vist olnud õigem pealkiri.

1 kommentaar:

rapuntsel ütles ...

täiesti normaalne on saada GG'd vaadates naeruhoogusid. imelik oleks siis kui sul neid ei oleks ;)