detsember 17, 2006

Piripill

Miks ma vahel nii emotsionaalne olen? See pole ju normaalne, kui ma Vapraid ja ilusaid vaadates vesistama hakkan, sest Bridget kaotas lapse ja Üksinda kodus2 ma-ei-tea-mitmendat-korda-vaadates lõpupoole ka härdaks läksin!?
Mul peaks ju vanust piisavalt olema, et mitte nii kiiresti iga asja peale nutma hakata. Igatahes sry, et ma siuke pidur olen, et nädalavahetustel kunagi õigeaegselt ja regulaarselt ei blogi, aga ma kasutan hea meelega juhust ja naudin pigem oma sõprade seltskonda. Nad on mul nii nunnud. Armastan ja kallistan teid.
Eile käisime Andu pool tema tehtud pizzat söömas. Ma tõesti ei tea ühtki teist poiss/meest, kes viitsiks küpsetada pizzat ja vahvleid ja juurde pakkuda sadat erinevat jäätist ja puuvilju jne. Superpoiss. Mul on jube kahju, et mul tema vastu suuremaid tundeid ei teki. Temast saaks supermees. Supermees, kellel on terve riiulitäis kokaraamatuid, mis mind muigama pani.
Nüüd õpin jälle ja kuna ma ei suutnud õigel ajal üles ärgata ei eile ega täna, siis karistuseks ei läinud täna kauaoodatud Moeturule. Õppisin hoopis hispaania keelt.
Teate, mis on naljakas? Mu täitsa metsa läinud sotsi test oli väärt 13 punkti 15st:D Ma ei saa siiani aru, kuidas. Eelmine kord õppisin kaks päeva ja sain vaid 10 punkti. Nüüd sain kahe tunni õppimise järel 13 punkti. Õppimine on tõesti mõttetu. Vähemalt hetkel tundub nii.
Lõpuks teeks oma jõulusoovide nimekirja ära. Kui keegi tahab mulle midagi kinkida, siis palun mitte kinkida söödavaid ja praktilisi asju. Aitäh. Tglt ma ei tahagi nii väga midagi, pole vaja eriti midagi ja neid, mida on, ei saa poest. Siiski panen kirja mõned mõtted/soovid/ideed.
Ma vajan autot(ükskõik siis, kas vana saab korda või uut, aga A.S.A.P.)
Ma vajan mälupulka(võimalikult suurt)
Ma vajan suurt kosmeetikakotti
Ma tahan käekotte (pigem ka suuri praegu)
Ma tahan bluetoothi otsikut arvutile
Ma tahan kedagi, kes armastaks mind rohkem kui kedagi teist. Tingimusteta(, sest ainuke, kes mind armastab, tahaks seda mitte teha:( .)
Ma tahan häid sõpru ja töökohta
Rohkem ei tulegi pähe. Kui välja mõtlen, siis ütlen-kirjutan.
Ciao,
M

Kommentaare ei ole: