detsember 10, 2006

Pumah-kapuhh!

Ei ole veel lolliks läinud. Ärge muretsege. Lihtsalt pea ei võta enam majandust. Kolm päeva olen üritanud teda meelitama mõningaid majanduse asju meelde jätma. Pumah on ka majanduse mõiste, mille tähendust ma kahjuks enam ei tea. Ainus, mis naerdes meelde jäi oli see, et majanduses tuleb rõõmu maksimeerida. Väga huvitav majanduslik eesmärk:D
Tglt mul on juba suhteliselt hullud süümekad, et ma mitu päeva midagi kirjutanud pole. Ise ju lugesin küll vahepeal teiste omi, aga juhtus nii, et ei tekkinud sobivat momenti ja aega ka polnud. Mida sa ikka kirjutad, kui keegi pidevalt seljataga seisab eks!? Mitte et ma kedagi luuramises süüdistaks vms, aga lihtsalt kodus on teisi inimesi ka.
Nüüd aga on aega ja päris palju kirjutada. Mul nüüd käib sisemine võitlus, mida öelda ja mida mitte. Kõike ei jaksa ega maksa ju. Igatahes neljapäeval läks hästi. Sain inka ära vastatud ja kusjuures see hullult nõudlik õps, kelle soovidest ma aru ei saa, kirjutas mu töö peale Good vocabulary. Huhuuu. Päris uhke olin. Ja la guitarra vastamine läks ka muy bien. Üldse üsna tore päev oli. Õhtus olin natuke pettunud, aga sellest ma ei kirjuta.
Plaan oli kogu kodus käigu aeg õppida, aga nagu tavaliselt, tegelikkus kujunes teistsuguseks. esimese ja viimase päeva magasin ja vedelesin niisama. Ainult laupäev oli karm koolipäev ja aru ikka eriti ei saa. No mis teha? Julge hundi rind on rasvane. Nii lähengi homsele eksamile vastu.
Nagu tavaliselt, pühapäeva õhtu veetsin Tln-Trt bussis. Seekord aga õnneks mitte üksi, sest kasuisa viskas mu bussikasse ära ja kohe, kui uksest sisse sain, põrkasin tema pojaga kokku. Hullult naljakas oli. Nii napilt läksid nad üksteisest mööda. Huvitav, millal nad üldse viimati kohtusid? Tema õpib ju ka Tartus kuigi mitte ülikoolis vaid kutsekas.
Enivei, sattusime kõrvuti istuma. Küll üle vahekäigu, aga nii oligi mugavam muliseda. Mu teine naaber oli ka väga armas. Ei. Seekord ei olnud tegemist ühegi Incu või Markoga. Tema nimi oli Shužik vms. Ma ei saanud päris täpselt aru. Ta üritas terve sõidu aja mulle lähemale tulla. Küll toksas ninaga, siis tegi väga nunnusid nägusid, aga keegi ei lasknud teda minu juurde. Ju too kartis, et see oleks ebaviisakas ja jätaks temast halva mulje. Siiski vahepeal tegi Shužik pätti. Siis aga tiriti ta tagasi. Ometi õnnestus tal mu käsi limpsida ja mul oli ainult lõbus. Tema vastu polnud mul küll midagi. Shužik on taksikoer, te vasakule mõtlejad!:D
No mina oleks temaga küll hea meelega rohkem mängunud, aga peremehe käsk peabki peale jääma. Jube nunnu oli ta igatahes.
Kui mul midagi tarka pähe tuleb, siis kirjutan veel. Praegu aga. Ööd!
M

Kommentaare ei ole: