veebruar 05, 2007

Tere õhtust! Patsillikeskus kuuldel

Elu on jälle lill või vähemalt kõik liigub paremuse poole. Ainus, mille üle võikski veel viriseda on see lõputu nohu ja Co. Mul saab varsti see maxi-vetsupaberi rull täis nuusatud. Halenaljakas.

Teate, millega ma eile hakkama sain. Ma lõikasin esimest korda oma juukseid. Ise. Siiani olen siiski oma asju professionaali juures ajanud ja ära on proovitud kõik eripikkused, lõikused ja värvid, mille järgi vähegi isu on olnud, aga tavaliselt mul võtab jube kaua aega, et end juuksurisse vedada ja tukk hakkas väga närvidele käima. Enam ei näinud välja. Niisiis läksingi elus esimest korda iseendale kallale. Tavaliselt ma ei julge ise värvidagi, aga nüüd hakkisin vihaga ja teate mis? Päris hästi tuli välja.

Lisaks sellele tegid mu tuju heaks eileõhtused ootamatud külalised. Kusagil peale üheksat sadasid Sten ja Riff kahe erineva koogiga siia sisse. Neil oli külm olnud ja mul oli väga hea meel neid näha. Eriti Riffi, sest teda polnud ma mitu kuud näinud ja ta polnud ka meil uues kodus külas käinud. Naljakas. Me kolisime juba suvel ja ikka ma mõtlen sellest kui uuest kodust ja samas Ristikus pole ka enam kodutunnet. Hoovi hiilides on päti tunne ja just - tundub, nagu peakski hiilima.

Igatahes, me rääkisime ja mängisime - soovitan soojalt muideks - ja lollitasime niisama ja Sten püüdis mind jälle asjatult kõdistada ja mul oli naljakam kui tal. Igatahes tore õhtu oli. Aitäh!

Täna aga sain väga hea uudise. Kuigi hoiatati, et mu autoga läheb kaua ja see peab tõenäoliselt väljas ootama veel tükk aega, sain täna peale kaht tööpäeva telefonikõne, et võin oma autole järgi tulla ja eriti kalliks ei läinud ka. 3500.-

Kahjuks täna sai tööpäev enne läbi, kui meie sinna oleks jõudnud, aga homme... Homme ma saan loodetavasti oma musi tagasi täiesti sõidukorras. Siis tuleb vaid klaas ära vahetada, mida saab vist Melasist üle tee teha ja siis tuleb sõita koju suvekummidega ilma vahele jäämata. Wish me luck! I could use some more:)

Ahjaa...

ONCE AND FOR ALL...
1.KELLEL ON PROBLEEME MINU BLOGI LUGEMISEGA, KASUTAGE INTERNET EXPLORERIT!
2.Te EI PEA pikki tekste lõpuni lugema. Lihtsalt mina PEAN lõpuni kirjutama.

Kommentaare ei ole: