aprill 22, 2007

Kilplalast ja eilsest peost

Hommik algas, nagu naeru ja naljapäevale kohane - sadas padukat ju. Suurepärane ilm fieldtripiks, aga sai käidud ja lahe oli. Soovitan kõigil Kilplalas ära käia. Kõige naljakam oli selane kahekorruseline kuivkäimla:D Ostsin ühe suveniiri ka - lusikas-kahvli. Ühes otsas üks, teises teine. See tundus parajalt kilplaslik.

Aga sünnipäev Särtsus oli lahe. Ma polnud seal nii ammu käinud ja pärast mitmeid kaalutlusi seltskonna osas läksime lõpuks mina, Sten, Riff ja Ott neljakesi. Natuke paha asi juhtus ka tee peal. Sten sai kiiruse ületamise eest trahvi. Hästi nõme. Ma loodan, et talle jäävad load alles.

Aga kohapeal oli väga lahe. Ma nägin üle väga pika aja Siimu ja Aivarit ja Vahurit ja paljusid teisi ka. Tõesti hästi tore oli. Ainult Ott ja Riff pidurdasid. Seal oli nii hea muusika ja ma oleksin kogu aeg tantsida tahtnud ja nemad ei tulnud ega tulnud, aga no kuidas ma lähen ja tirin Siimu või Vahuri pruutide kõrvalt ära tantsima?

Noh, lõpuks Riff ja Ott tulid ja ainult Sten jäi piduriks ja läks autosse magama ja guess what? Nad ei jätnudki enam tantsimist järgi. Hästi hästi fun oli. Mingil hetkel tantsisin ma juba kuskil pingi peal ja peksin ühe lambi alla. Hoos olin ju:D Igatahes, tunduvalt ägedam sünnapidu oli, kui Svea 16.

Üks kahtlane koht oli veel. Üsna vähe aega enne äratulemist küsis mingi tüüp mult, et kas ma olen ülekäigurada? Et ilus neiu must-valges on. Väga kahemõtteline tundus... Vastasin, et ei ole. Ta lootis, et tuleb aga... Ei tulnud. Õnneks. Pärast selgus, et ta on nii lits mees, et igas külas uus pruut ja seal oli ka ühe naisega ja teine tüdruk nuttis ja masetses, sest nemad pidid ka "koos" olema. Oh! Draama. Draama.

Kommentaare ei ole: