juuli 29, 2007

Pätu peab vaktsineerima minema. Tal on küüned pikaks kasvanud jälle.

Tänu sellistele kildudele jäin ellu kahe 12-tunnise lapsehoidmise päeva järel. Don't get me wrong here - mulle meeldivad lapsed ja ka konkreetselt need isendid (Miia ja Reio) - aga lapsed väsitavad su väga ära ja vahel muudavad kurvaks, vahel kurjaks. Ja vahel ajavad sind naerma või muigama või panevad su silmad heameelest särama. Aga kaksteist tundi jutti on ikka väga raske tööpäev ja ärge tulge mulle ütlema, et laste hoidmine pole mingi töö, sest kohe ikka väga paljud inimesed kasvatavad lapsi. Seetõttu võiks seda nimetada lausa orjatööks, aga sellel on ka omad plussid.

Mulle väga meeldib laste siirus ja ausus ja see, kuidas nad maailma näevad ja tundma õpivad. Eile ütles Miia selle lause, mis mul nimes on, sest tema jaoks seostuvad need kaks asja üks-ühele. Siiani on ju alati korraga käidud koertel küüsi lõikamas ja neid vaktsineerimas.

Teine hea kild tuli ka eile, kui lapsed teada said, et vanemal õel on uus koduloom - tshintsilla (ma ei oska kirj seda) ja kuna see sõna oli neile väga võõras, siis nad eeldasid, et see on looma nimi (muide, minul pidi ka imelik nimi olema) ja Miia ütles ilmsüütult, et aga neil juba on kaks koera.

Nad loobivad ka väga palju komplimente minu välimuse kohta, aga mulle see meeldib, sest need on siirad, mitte nagu: sa oled tore tüdruk vms. Aga ma pidin olema ilus printsess ja siis jälle Shrek ja korra Reio ütles ka, et vihkab mind ja viskab mind autoga. Lausa hämamstav, kuidas tänapäeval isegi kaheaastased ei austa endast vanemaid inimesi.

Aga ok... mis siin ikka nii väga kirjutada. Parem vaatan veel kaks osa Gilmore'i tüdrukuid. JAH! Mulle meeldib see sari. Mulle meeldib Seitsmes taevas ka, sest need on nii heatahtlikud ja sisukad ja mõnusa huumoriga. Aga mulle meeldib House ka, nii et ma olen vist väga vastuoluline inimene.

P.S. Ma ei mäleta, millal ma viimati shokolaadi sõin. Varsti ei mäleta enam shokolaadi maitsetki.

Kommentaare ei ole: