november 12, 2009

"Teine sahtel"

Kus teie oma kola hoiate?
Mina hoidsin vanasti kõike liigitamatut läbisegi oma koolilaua teises sahtlis. Nüüd mul enam kirjutuslauda ei ole. On üks stiliseeritud pappkast, aga see on täis saanud ja mul on täitsa tõsine probleem. Kuhu panna ülejäänud põnevad asjad, mida mul enamasti vaja ei olegi, kuid mis on mälestuseks mõnest üritusest või ebapraktilised iluesemed vmt? Ja arvestage sellega, et meie kodu on ka pisike. nii pisike, et iga uue asja ostmine tähendab pingsat mõtlemist, kuhu see panna või millegi muu ära viskamist.

Teine sahtel oli hea lahendus, kuigi mu ema vihkas sealset segadust. Aga see on lihtsalt minu stiil ja väga raske on ka, ausalt öeldes, sadat erineva kujuga asja süstematiseerida. Las nad siis olla segi. Minu meelest. Piisab sellest, kui nad on ühes kohas. Aga see oli lihtsalt üks mu viimase nädala mõtetest. Mul on palju veel.

Kommentaare ei ole: