jaanuar 31, 2010

Olen nüüd VIP:D

Tobe on sellega edvistada, aga käisn reedel elus esimest korda koos sõbrannadega ühe ööklubi avamisel. Neile ei meeldinud. Minu meelest polnud sel häda midagi. Muusika nagu igal pool mujal. Natuke vähe ruumi tantsimiseks, aga omapärane on olla justkui pommivarjendis, mille uksed laiupidi ühte kätte ei mahu ja mida läbistavad paljud paksud poldid. Ja mulle meeldis, et seal on lösutamiseks king size voodid. Tekkis hoopis selline lounge'i tunne. Aga ma sain tantsida. Üle kes teab, kui pika aja. Tõesti ei suutnud viimast korda meelde tuletada. Ja Svea ja Marleeniga on alati fun. Sandra oli alguses ka, aga ta vist eelistaks, et ma ei räägiks sellest, kuidas tema õhtu läks ja ma kavatsen seda soovi austada. Kuigi sain taaskord vihastada ta peale. isegi kaks korda. Aga sellegipoolest ta on mu hea sõbranna ja ka mul on eetilised piirid, uskuge või ei:D Tore oli teda näha ikkagi.

Igatahes, enne seda klubi käisime veel juba vanas tuttavas Tonicus, mis iganes ta ka enne ei olnud... Seal oli Marleeniga tantsima üks tüüp, kes ise ka tantsimist armastas. Ülilahe oli vaadata nendevahelist võistlust. Et kes kelle üle tantsib. Minu meelest oli väga võrdne võistlus. Kuigi Marleen ise arvas, et ta kaotas. Aga see oli nagu ülifun loomade paaritumismäng. Isane võimleb, nagu jaksab ja emane teeb ei-ei-ei.:D

Sai veel väga palju filme vaadatud ja lepitud taaskord kaotusega. napi kaotusega, nagu mul kombeks. India teemal siis... aga ma ei saa nende peale kuri olla, sest sain viisaka selgituse ja nad tõesti leidsid kellegi rohkem meditsiini ja turunduse valdkonnas kodus oleva. Palju õnne talle! Aga tahaks ka...:(

Ja nüüd ootab taas ees töönädal. Huh...

Kommentaare ei ole: