veebruar 23, 2010

Lubadused, lubadused

Eile rääkisime töökoosolekul, et paastuaeg algas ja et paast ei tähenda alati tarbitavate toiduainete piiramist, vaid pigem enda proovile panemist ja kannatamist. Otsustasin siis, et püüan ka veidi aega eriti tubli olla ja loobun kahest asjast:

esiteks, ei tee ülestõusmispühadeni tahtmisepõhiseid oste;
teiseks loobun magusast (eranditeks on šokolaad, sest jäägem siiski mõistlikeks ja külas pakutav)
ja et asi huvitav oleks, piiran ka alkoholitarbimist kuni kahe klaasi veinini korraga (liiga tihti ma ei usu ka edaspidi jooma hakkavat).



Ahjaa... ärge väga kurjustage, et ma midagi ei kirjuta ja ma kavatsen samas vaimus veel mõnda aega jätkata, sest vastukaaluks uuele kiirele läpakale, suri wifi ruuter ära ja ma tõesti vihkan lauaarvuti taga töötamist. Tulge proovige minu oma ja saate aru, miks.

1 kommentaar:

rapuntsel ütles ...

mina vihkan näiteks maal netis käimist. sest ühe lehe vaatamiseks tuleb seda kindlasti iga kord eelnevalt vähemalt kolm korda refreshida ja siis, kui nett on näiteks 5 minutit kenakesti töötanud kaob see jälle pooleks tunniks ära. kosmoseavarustesse ilmselgelt..