veebruar 10, 2010

Pai auto, pai, auto

Ma ei saa. Mul on kohe nii hea meel, et mul on just selline auto nagu on. Et ta näeb hea välja ja läheb käima ka sellisel talvel, mis siis, et alati uksi lahti ei saa:D Aga ta on mind aastaid väga truult teeninud. Ja täna... täna ta tõestas, et on üle ka isa uhkest suurest maasturist, kuhu meie uus suur telekas ei mahtunud. Ja ta tõi mu ka kiiremini koju. Ma ei saanud ju mitte võistelda kiiruses. Kusjurues kiirust ei ületanud. Aga talle ei öelnud ka, et võistlus on. Valisin lihtsalt teise tee ja olin temast väidetavalt justkui postist mööda sõitnud. Tõesti ei teinud meelega. Aga hea meel oli küll, kui jõudsingi tükk maad varem koju.

Et siis... nüüd on meil ka üleelusuur telekas. Naine, nagu ma olen, lasin endale kaks tundi igasugust tehnikat näidata onu töövälisel ajal ja siis igasugustest parameetritest hoolimata ostsin hoobilt ära selle ainsa, mille ta kastist välja võttis, sest see nägi lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiii hea välja. Ja näeb ikka veel. Kui keegi nüüd seletaks mulle ära, mismõttes kanal 11 mono on ja ainult sahinat hääle asemel edastab? Ja veel olulisem, kuidas sellest lahti saada? Teised kanalid on ju korras. Ja meil on kodus justkui kino. Kusjuures see ei näe siin üldse halb välja. Suur on ta küll, aga sobib siia.

Igatahes, läksime ostma arvutit, mida võib-olla saan ka, aga võib-olla mitte - ei julge midagi arvata - ja tulin tagasi telekaga emmele. Mitte, et ta sellest hetkel veel väga vaimustuses oleks. Aga millal enne ta mõnest uuendusest alguses vaimustuses olnud on eks:D

No ja nüüd jään ootama, kas ma saan ka roosa arvuti või mitte. Ja kas see tuleb kätte normaalse hinnaga või mitte. Muidu aga on vist kiire hullumeelne haigus möödas ja ma jälle ohutu inimene. Päris nõme ol itäna tööl, kui mitu vanemat küsisid mu käest, et kas kõhugripp on möödas ja ma ei saanud ju vastata, et mina ei tea. Vähemalt inimesetunne on taas. Päris korras veel kõht ei ole, aga võib-olla see võtabki aega. Las keha võitleb.

Ahjaa... isa lubas kotitäie kassipoegi meile tuua:D

Kommentaare ei ole: