august 21, 2007

Arva ära, millega tegu.




Kui sul kulus vähem kui visi sekundit, oled rikutuma mõtlemisega kui mina.

4 kommentaari:

Mia ütles ...

Õige vastus: ühe nimetu Räpina pubi tualettruumide uksed. Ma ei saanud tükk aega aru, mida need tähistavad ja siis hakkas vastik. Kas asi on minus?

Maria ütles ...

Muide samal teemal kirjutas ka mõni aeg tagasi Aarne.
http://toompark.pri.ee/aarne/index.php/imelikud-wc-sildid/

m2rtsaar ütles ...

Mia, see pole aus! Sa olid pannud pealkirjaks - ja sinu pelakirju on mulle kaugele n2ha - arva 2ra, millega tegu.

olin valmis arvama hoobilt. sina aga vetsuuksetaga vaevalt olid seadnud end kysimuse-vastuse lainele, et mis on ukse peal.

yhes6naga. isegi minu veerandsekundiline vastamine ei ole piisav tunnistus sellest, et olen ropp.

see ei ole aus.

Mia ütles ...

Mariale...
Kahju, et ma poelgi esimene avastaja. Aga Kolumbus ka ei olnud.

Märt...
Ära siis põe kohe. Kirjutasin, et minu rikutuse tase on viis sekundit ja ma tõesti ei saanud kohe aru, mis värk on. Aga sinu kiirem vastus ei tee sinust ka kohe perverti.

P.S. Kui kaugele sa mu pealkirju sisi näed?:D