august 07, 2007

Mõtete mujale viija

Leidsin Maria juurest...

1. Ma tahan: rohkem vabu päevi ja pruuniks saada ning kõige rohkem, et tänane päev oleks teisiti alanud.

2. Mul on: kõht shokolaadikommi liiga täis

3. Ma vihkan: altvedamist

4. Ma igatsen: paljude sõpradel järele ja Salvador Dali lõhna järele, mille alles kuu aja pärast saan.

5. Ma kahetsen: et nii naiivne olen. Igas mõttes...

6. Ma armastan: taevast ja inimesi, kes mind naerma panevad

7. Ma olen alati: omamoodi

8. Ma ei ole: enam 36 ja isegi kohati 38

9. Ma tantsin: ka poelettide vahel, kui hea lugu tuleb

10. Ma laulan: autos ja tänaval ja purjus peaga avalikult vahel

11. Ma nutan: kui mulle haiget tehakse

12. Ma kaotan: pidevalt oma telefoni käekoti avarustesse

13. Ma tekitan segadust: kogu aeg. See on elustiil

14. Ma peaks õppima: teistele vastu sitasti ütlema

LEMMIKUD

1. Number: 6

2. Värv: putürkiissinine, pruun, roosa, valge

3. Kuu: august ja mai

4. Laul: Meredith Blake - Bitch

5. Toit: shokolaad ja vürtsikas kanapada

6. Jook: VivaFresh

KAS SA KUNAGI

1. Sööksid putuka? tahaksin proovida küll

2. Hüppaksid benjit? jaaaaaaaa

3. Liugleksid? igal võimalikul ja võimatul moel ning kohtades

4. Tapaksid kellegi? väga ebatõenäoline

5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? Kohe, kui võimalus selleks avaneb

6. Kõnniksid sütel? teeks, kui julgeks

7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? been there, done that

8. Hakkaksid taimetoitlaseks? periooditi olen olnud ja kindlalt ei saa lubada, et see veel kunagi ei juhtu

9. Kannaksid triipudega pleedi? kodupiires kindlasti

10. Laulaksid karaoket? Ainult siis, kui mulle võimaldatakse tehnika, millega enda häält kuulen

11. Näitaksid punast tuld? ikka

12. Oleksid ellujääja? see on ülim eesmärk jah

13. Paneksid kellegi nutma? ei... isegi kui tahaksin

14. Lööksid last? olen aru saanud, miks vanemad vahel laste peal jõudu rakendavad, aga ise vist küll ei teeks nii

15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? kümme, kakskümmend. Kõike on juhtunud...

10 FAKTI

1. Kodulinn: Tallinn

2. Juuste värv: maasikablond

3.Juuste stiil: väljakasvanud järgus lõikus

4. Silmade värv: seest pruunid, äärest rohelised

5. Kinganumber: 39-4+

6. Tuju: üllatavalt hea, kui tänase päeva sündmusi arvestada

7. Naha värv: roosa

8. Vasakukäeline/paremakäeline: parema

9. Elanud välismaal? ei

1. Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? Ragnar, Nicolas

2. Kus sa viimati käisid? Soomes

3. Kelle telefonikõne viimati maha magasid? Ema

4. Kellele viimati helistasid? Aivarile

5. Kas sa naerad tihti? Nii tihti, kui võimalik

6. Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? Tahaks loota

7. Kas oled sentimentaalne? Kord kuus eriti

8. Keskmine nimi? pole

9. Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? Pühapäeval sõin Kerttu Rakke kõrvallauas

10. Kas oled sõbralik? Mulle meeldib küll nii mõelda. You tell me...

11. Kelle voodis magasid eelmisel öösel? Enda

12. Viimased filmid, mida vaatasid? Stepfordi naised, Evan Almighty

13. Mida sa tegid eelmisel keskööl? Pakkisin asju

14. Mida viimati küpsetasid? Röstisaia lõkke kohal

15. Pikad või lühikesed juuksed vastassool? Nii pikad, et sasida saaks; nii lühikesed, et pusasid poleks

16. Kas kannad käevõrusid? Periooditi

17. Hetkel kuulad? Rohutirtse

Veel paar:

1. Lemmikbänd? Cranberries. U2, Smilers jne

2. Mida sa suitsetad? Mitte kõige vähematki

3. Oled rahul praeguse eluga? Mitte päris

4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? Ei otsi põhjust tavaliselt puudumisele

5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Silmi vist

6. Kas sulle meeldivad raamatud? Mulle meeldib lugeda. Formaat pole oluline

7. Kas sa tahad abielluda? Mitte enne 25ndat eluaastat

8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? Vist 11.08 mingi suurem üritus, aga ka reedel Terrariumis Jan Wayne

Kommentaare ei ole: