detsember 12, 2008

Appi, inimesed ründavad!

Eile oli imelik päev. Käisin kooliasjus Tartus ja tegin muud ka head, aga see pole oluline ega huvitav teistele.

Räägin hoopis järjekordsetest imelikest asjadest, mis minuga juhtusid. Kusagil keset päeva läbi Raekoja platsi kooli minnes mingi mitte euroopa-pärane tüüp hakkas täiega minu suunas jooksma, käed laiali, nagu tahaks mind kallistada. Ma ei saanudki aru, mis värk oli. Ma lihtsalt ehmatasin ja võpatasin, kui ta päris minu juurde jõudis ja siis ta hakaks naerma ning läks mööda, midagi mulle ütlemata. Mina käitusin valesti või? Või armas ta, et olen keegi teine?

Igatahes, sama asi juhtus eile põhimõtteliselt korra veel. Siis kui juba poole öö ajal tagasi Tallinnasse jõudsin ja bussijaamas Reijot ootasin, sest elus esimest korda nägin, et Trt-Tln buss jääb hiljaks ja jäi lausa 26 minutit ning ma jäin seetõttu järgmisest bussist maha. Õnneks sain Reijo nõusse mulle järgi tulema. Ma nagunii tahtsin, et ta mulle oma värskelt omandatud sõiduoskusi demonstreeriks:D Ja siis bussijaama ees, trepil seistes, jooksis jälle üks tüüp täiel kiirusel minu poole. Jällegi, kõrval oli väga palju vaba ruumi, kust kaudu minust mööda minna ja jälle astusin mina hetk enne kokkpõrget kõrvale ja jälle ei mingi seletust. MIS VÄRK ON?

Over and out...

Kommentaare ei ole: