juuni 10, 2010

Asjad viimaks liiguvad

Või ma vähemalt loodan, et liiguvad. Sain täna lõpuks endale vaktsineerimiseks aja kinni panna. Samuti postitasin ära viisadokumendid ja postkontori tädi tundis mu minu üllatuseks ära. Küsis ka kohe, et kuidas siis asi tegelikult käib. Kahjuks ei osanud ikka veel kindlalt vastata. Tegin natuke pätti ja nüüd jään ootama. Millest ma ikka veel aru ei saa, on see, kuidas prioriteetne kiri, mille eest on ka ekstra rohkem makstud, võib minna paari tunni tee kaugusele 3-4 tööpäeva. Loodan, et see oli nende kõige negatiivsem prognoos ja paberid jõuavad siiski homseks saatkonda. Kui lähebki nii, et 3-4 päeva teel sinna, vähemalt sama kaua töötlemisel ja siis 3-4 päeva teel tagasi, siis on ikka väga napikas. Ja ma mõtlesin, et minu järele jäänud peaaegu neli nädalat on piisav absoluutselt kõigeks. Enam ei tea midagi. Eks hakkan aktiivselt jälgima oma kirja teekonda. Lahe, et selline võimalus välja pakuti. Hoidke mulle pöialt. See viisa lihtsalt peab jõudma õigeks ajaks tagasi. Ja ma lihtsalt pean saama viisa.

Kommentaare ei ole: