juuni 13, 2010

Eile käisime siis me ka stiilikuningannasid vaatamas

Ja nii kurb, kui mul ka on seda öelda - ei meeldinud. Esimene osa oli minu meelest veel suurepärane ja sari ise ka geniaalne, aga nüüd olen nõus kriitikutega. Nad oleksid pidanud piirduma esimese osaga või siis võtma rohkem aega ja pingutama, et teine osa esimese kõrval ei kahvatuks.

Nüüd tundus küll, et on võetud näpuotsaga ühest ja peoga teisest hittkompotist, aga tuli välja selline nagu ikka siis, kui kõike kokku miksida üritatakse. Kõik ongi second hand ja sellest enam klassikat ei saa. Pooled stseenid tundusid nii üle fabritseeritud ja riided ise - kohati tundus, et kas nad tõesti loodavad et Carrie seljas läheb absoluutselt kõik läbi? Et kõik, mida ta katsub, muutub kullaks? Iga kord naised baaris joomas ei ole veel naljakas. Iga kord girls night out ei ole veel suprseiklus ja karaokeks oleks võinud ka valida mõne sellise laulu, mis terve maailma naiste jaoks midagi tähendab. Seekord oli minu jaoks küll täiesti võõras laul ja ma saan aru küll, et need näitlejad vajasid lihtsat laulu. Aga on palju paremaid. Ja siis see, kuidas eksidega ise endale õnnetust kaela tõmmatakse. Või vingutakse teemadel lapsed/mehed/töö - ka seda saab paremini teha. Aga rohkem ei vingu. Kõik panevad ju vahel pange ja ega ma ise paremini teha ei oskaks.

Õhtu jätkus mu õppimisplaanidest hoolimata shoppamisega - mina väitmas endale, et ei tohi, sest Indias on kõik nagunii sada korda odavam, veinitamisega ja teise keskpärase JLo filmiga.

1 kommentaar:

siiralt teie, m. ütles ...

Ma just kirjutasin enda blogisse ka, et mulle ei meeldinud teine osa :D Esimene osa on ALATI kõige parem kõikidest järgnevatest osadest. Indias muideks on supersoodsad õlasallid, ma nende fänn ja nii kade, et sa neid sealt soodsalt osta saaksid :D