juuni 28, 2010

Natukene sürri ka

Esimesel meie jaaniõhtul läksime mingile suurele jaanitulele Haapsalu lossihoovis. Mul polnud aimugi, kes seal esinevad ja Ann küll teadis, aga ei tundnud ühtegi nime ära. Igatahes... ma olen ropult rahul, et läksime, sest jõudsime kohale täpselt peaesineja konktserdi alguseks. See oli REDNEX. Täiesti hull nostalgia tuli peale. Ja kui Rednexi superkontserdile, mille saatel ühe mu väikevenna ngu tüübiga hullu moodi keerutasime, järgnes A-rühma kontsert, siis oli kohe täismäng. Mismõttes kahe mu eksiga seotud bändid korraga esinevad? Ja veel ju rahvusvahelisel tasemel. Kui Palmisaart lauldi, siis ma ei pidanud vastu ja saatsin V-le sõnumi. Ilma tagamõteteta. Ja sain ka nunnu vastuse. Üldse oli üks meeste ja sõnumite aeg. Mitte, et ma neist ühtegi tahtnud oleksin.

Kommentaare ei ole: