juuni 04, 2010

Kas tõesti unistused täituvad?

Hetkel tundub, et jah. See on nii. Midagi, millest olen selgepiirilisemalt unistanud üle aasta, on tõeks saamas. Ma sain täna garantiikirjad jms kätte Indiast. Tundub, et eilne kuri kiri mõjus ja nüüd ongi nii, et hakkan viisat taotlema. Pean selle jaoks veel fotosid tegema minema ja see on miski, mida olen väga kaua vältinud. Aga samas on nii põnev. Mida võtta kaasa, kui limiidiks on kakskümmend kilo vms? Kuidas pakkida seitsmeks kuuks ja hoopis teise kultuuriruumi ning kliima jaoks? Õnneks, olles põhjamaalane, ei pea ma sinna küll soojemaid riideid kaasa vedama. Loodetavasti mõnest õhemast kampsunist ja jakist piisab. Aga siiski... hakkan täna ideaalnimekirja tegema.

Oeh... tahaks tantsida ja hüpata ja kilgata ja kõiki kallistada. Nii õnnelik olen kõigist veel ees ootavatest raskustest hoolimata. Ja te ei kujuta ettegi, kui tähtis tädi ma seal olema hakkan. Ausalt ei kujuta veel isegi ette, aga täna selgus, et mu ametinimetus saab olema Marketing Executive. Turunduse tegevjuht siis? Ma loodan, et suudan need suured kingad edukalt täita. Tundub igatahes üle igasuguste ootuste põnev väljakutse olevat. Ei jõua ära oodata. Yay!!! Vahel peab ju lihtsalt vedama ka. Ja eks elu läheb kuidagi edasi ka siis, kui sealt ülimalt pankrotistunult aga kogemustemiljonärina tagasi jõuan.

Kommentaare ei ole: