märts 16, 2009

elas kord tüdruk nimega Poiss ja teised muinasjutud

Peale naistepäeva käisin uuesti hoidmas neid kahte armsat tüdrukut, kes hästi kildu rebivad. Seekord sain külge Verikäki nime, sest lugesin neile Vahtramäe Emili raamatut, kus ema just selliseid asju tegi. Ma nüüd ei suudagi otsustada, kas parem on olla Hernehirmutis või Verikäkk. You tell me...

Aga vahel on nad ka üllatavalt leidlikud. Vanem neist üritas mind tutvustada enda karvasele jänesele, aga sattus siis dilemma ette. Ta ei suutnud otsustada, mis soost ta sõber olla võiks, aga selge, et tegemist oli olulise omadusega. Lõpuks jõudis ta ise kompromissini, mida selle posti pealkirjas näha võite:D

Seekord olid nad armsad ka. Mitte nagu nad eelmine kord poleks olnud, aga seekord kuidagi eriti armsasti öeldi, et nad tahaksid, et ma siis ka neile külla jääksin, kui nende vanemad koju jõuavad. ma tõesti ei saa aru neist inimestest, kes ütlevad, et neile lapsed ei meeldi.

Seekord sain nad magama ka. Ja mite ähvardamisega. Lihtsalt silent treatment mõjus. Ja isegi mitte täielik, vaid näitasin neile, et ma olen õnnetu, et nad lubadusi murravad, sest nad lubasid emale, et lähevad magama. Ja siis olin lihtsalt apaatne, kui nad üritasid mind uneajal mängima meelitada. Tulemuseks oli see, et nad ise läksid tagasi voodisse. Mille üle mul oli väga hea meel, sest ma olin nii väsinud, et pidin juba hommikul bussis magama jääma. Hea, et ma tavaliselt liini ühest otsast teise sõitma pean:D Ei maga peatusi maha vähemalt.

Aga siis mul ei tulnud enam und ja leidsin paar vana Kroonikat. Ja kohe sain targemaks ka. Ühest ainsast ajakirjanumbrist leidsin juba kolm tarkust. ma tõesti arvasin, et Makra on sõna, kuna nägin reklaami, et sellenimeline bränd tähistab juubelit. Ju siis pean jälle oma maailmapildi ümber mõtlema:D

Veel olulisem tarkusetera käis aga selle kohta, kuidas peale lahkuminekut oma eksiga sõbraks jääda. Kroonika tõi nimelt välja eeskujuliku näite, kuidas üks avaliku elu tegelastest endine paar on ka peale lahkuminekut Orkutis sõbrad edasi. No palju õnne neile! Me teised, vähem võimekad tegelased, kustutame oma eksid küll kohe ka oma virtuaalelust ära:D

Nalja sai ka jälle ühe kiirustades kokku pandud artikliga. Üleüldse on peaaegu alati nii onlud, et kui mõni mu tuttav on kusagil lehes pildil, siis raudselt on ta õige nimi kaduma läinud või vähemalt on talle uus identiteet antud. Ka seekord oli nii, et üks vana kooliõde oli kuulutatud hoopis uue pere liikmeks. ma tean küll, et tal olid kerged ambitsioonid selle pere liikmeks saada, aga mitte kellegi õena. Pigem sister in law'na:D Või tõesti andis ta oma perekond ta majanduslanguse tingimustes ära?:D

No ma olen tõesti nüüd palju targem ja mu silmaring laiem:D

Kommentaare ei ole: