märts 21, 2009

Kui ma oleksin miljonär...

Teen meemi kaasa. Edasi teeb see, kes tahab. Või ei tee, kui ei taha.

Kui mitme miljoni kroonist lotovõitu sul vaja oleks?

Mida sa selle rahaga teeksid?

Oluline on see, et sa kulutad selle raha iseenda ja oma pere tarbeks.


Niisiis... viimasel ajal olen mõelnud, et mulle aitaks ühest ainsast miljonist. Ma ei tahakski sellega oma tulevikku kindlustada. Vähemalt mitte maja, auto, suvekodu vormis. ma tahaksin sellist summat kasutada omale heas ülikoolis magistrikraadi hankimiseks ja samal ajal mitte nälga suremiseks.

Tegelikult aga on mul üks unistus. Mis võib võtta päris mitu miljonit. Kuna meie väiksel perel oma kinnisvara üldse ei ole, siis ei ole mul pehmet maandumist oodata ja seega ka mitte erilist turvatunnet. Ja oma kodu tahab ju omada igaüks. Eriti Eestis. Sest on ju maid ja linnu, kus üürikorteris elamine terve oma elu on ka täiesti normaalne. Aga Eesti ei ole see koht ja kuna meile enamusele on väiksest peale sisse kasvanud ja kasvatatud oma kodu rajamise vajadus, siis tahan minagi seda. Aga sellise kiiksuga, et ma tahaksin elada Suurupis ja/või korda tehtud veskis. Aga minu teada Suurupis ühtegi veskit ei ole. Huvitav, mida läheks maksma veski nullist ehitamine?

Aga ma ei filosofeeri rohkem. Tänan tähelepanu eest!:D

Kommentaare ei ole: