september 25, 2007

Paneks ühe poisi paika

Joosep on jobu! No tegelikult ka! Ma ei saa temast aru. Tüüp joob praktiliselt iga päev ja mõtleb, et on täiesti normaalne pärast peo kokku kuivamist meie juurde magama kerida. Tal on täiesti ükskõik, millega meie riskime teda enda juurde ühikasse võttes või kas ta segab meie und või kas me üldse tahame teda siia. Enamasti ta ei küsi lubagi, vaid teeb nagu seekord - helistab, et ma olen alla. Lase sisse!

Nii tegi ta reede õhtul. Ma olin nii kuri. Kell oli kolmveerannd viis vastu hommikut ja mul oli mõni tund aega ärkamiseni. Teda ei huvitanud üldse, et kui me vahele jääme, siis visatakse meid tänavale, mitte teda. Kunagi, aasta tagasi, oli ju ka tema seltskonna pärast minu pea kohal välja viskamise oht, sest vaiksest napsitamisest siin sai paras rahvaste rändamine ja turvamees nüüd nii loll ka ei ole, et aru ei saaks, et kuskil on pidu. Minu uksekaart blokiti ära, ähvardati välja visata ja kõik, mida see mees ütles, oli: suva sellest!

Seekord ma olin nii unine ja kuna mul on ka tavaolekus ei ütlemisega raskusi, siis ütlesin oma jah-sõna. Aga kohe, kui toru ära panin, hakkasin asja plusse-miinuseid kaaluma ja sain nii kurjaks tema peale. Mu telefoni aku piiksus juba väga haledalt ja pähe ei tulnud ühtegi tema siia toimetamise riskivaba moodust. Niisiis lükkasin mobla välja ja panin laadijasse. Ise aga püüdsin uuesti magama jääda. Sel joodikul on teisigi sõpru siin linnas ja meie suhe küll nii sõbralik ei ole, et ta mulle keset ööd ette hoiatamata mingeid nõudmisi esitada võiks.

Kui ma lõpuks uuesti magama jääma hakkasin, käis väga kõva müts vastumeie akent. Ja siis veel üks. Ja veel paar tükki. Pärast esimest ehmatust sain aru küll, milles asi. See idioot proovis veel kord mu tähelepanu püüda. Mul oli nii abitu tunne. Mida ma oleksin saanud teha? Panin pea padja alla ja lootsin, et jääb varsti üle. et ta väsib ära. Igatahes, ta andiski peale mõnda kiviviset alla. Ma täitsa kartsin, et aken anab enne alla. Esimene müts oli kohutavalt kõva ka.

Järgmisel päval sain teada, et mees ei mäleta midagi ja tal pidi piinlik olema. Ei usu, et nii piinlik, et tal uuesti pähe ei tuleks võimalus siia magama tulla peale mõnda järjekordset põhjuseta joomingut. Elame, näeme.

Kommentaare ei ole: