september 28, 2007

Täna ei taha mind mitte keegi

No ma ei saa aru... MINA ajan ennast vara üles, et leongusse minna ja klassiruumi ukse taga alles selgub, et oih... sel nädalal tundi ei olegi. Keegi on loenguaegadega pulli teinud. Fine!

Mõtlesin, et lähen siis viin raamatukogusse ära mingi kurjakuulutava õpiku, mille lugemiseni ma ei jõudnudki, aga mille täna nagunii tagasi viia otsustanud olin. Ja siis muidugi valisin välja kõigi võimalike päevade seast raamatukogu koristuspäeva.

Juba parasjagu kuri olles, otsustasin otse turvakodusse minna. Tuli välja, et neil ei ole üldse abi vaja, kui ma just koristada ei taha, aga seda pean täna ühikas ka nagunii tegema, nii et tulin ära.

Ainus hea asi tänase päeva juures siiani on see, et käisin pangast läbi ja sain väga lihtsalt tehtud ligipääsu autoarvele. Kohas, kus tavaliselt on järjekorrad pikemad kui valvearsti ukse taga, sain jutule hetk peale numbri nupule vajutamist. See oli muy bien! Vaatab, mis edasi saab.

Kommentaare ei ole: