september 10, 2009

Iga normaalse mehe kodus leidub ka meigieemaldaja

Nii see on. Ei, ma ei nõua poissmeestelt kosmeetikalettide vahel ekslemist, aga toiduosakonnale võiks korra või paar nädalas ikka tiiru peale teha. Ja tänu sellele, et minu Silmarõõm peab kokkamisest väga lugu, avastasin hiljuti, et mul pole tema juures peatudes põhjust paanikaks ka siis, kui esmatarbekosmeetika koju jääb. Tegelikult oli mul seal ka tagavara meigieemaldaja, aga viimane julges otsa saada ja oligi jama. Kuniks me avastasime, et toiduõli ajab asja sama hästi ära. Algul kartsin küll, aga silmameigi võtab see paljudest spetstoodetest pareminigi maha ja edasi tuleb vaid mingi näovee või seebi või muu rasva lahustava ainega nägu üle käia, sest mulle isiklikult ei istu see üleni õline tunne. Aga ehk kulub see hädaabinipp teilegi ära!?

P.S Olin sunnitud ootamatult blogi tausta vahetama, nagu arvatavasti juba avastasite. See on esimene, mis tundus kõlbulik, aga kiire vahetuse käigus ei õppinud ma veel widgeteid tundma ja mõned funktsioonid on kadunud ka. Ja mõnda ei panegi tagasi. Ärge solvuge. Minu jaoks on sõprade nimekiri nagunii RSSis ja ma ei hakka seda taastama siin. Te loodetavasti ikka teate muidu ka, et teist lugu pean ja kõike muud.
Be right back...

1 kommentaar:

Saila ütles ...

loomulikult leidub normaalses kodus seepi, pesu- ja nõudepesuvahendeid, vett ja ehk ka liivapaberit