märts 05, 2007

80 kaamlit minu eest

Laupäeva õhtu oli ka kahtlane. Salvestuselt tulles, oli meil kodus üks külaline ja nad emaga kahekesi jõid veini. Mulle pakuti ka ja kuna oli täitsa hea maitsega jook, siis läks seda toidu kõrvale lausa kolm pokaalitäit alla. Pärast oli muidugi mu elu esimene minipohmakas ka. Need veinid on salakavalad vist. Samas rummi võin lõputult vist ära juua ja pärast on jalad pehmed, aga paha pole kunagi hakanud. Seekord pea valutas veidike. Ja nüüd ma ei saa enam kindlalt väita, et mul pole kunagi pohmakat olnud.

Õhtu oli aga tegelt hoopis selles mõttes kahtlane, et me rääkisime Steniga üle mitme nädala ja täitsa hästi tuli välja. Päeval olime ju sunnitud suhtlema seal saates ja nagunii ta oli esimene tuttav, keda seal nägin. Mul oli siis tuju nii kehv, sest ma olin üle tunni aja jalutanud ja bussiga loksunud ja veoauto oli mu hommikul pesust tulnud jope poriseks pritsinud ja mul oli must ja märg ja hirm elu eest, sest olin pidanud ühe teelõigu jooskma sõidutee ääres, sest Peterburi teel pole igal pool kõnniteed ja ma lubasin endale, et ei käi enam eluski jala.

Aga ok. Nüüd jõuan päris pointini.
Laupäeva õhtul tegid sõbrad jälle andu jurues pitsat ja mina ei läinud, sest pidin õppima, aga ma olin msns ja siis nad hakkasid jälle mle Markot pähe määrima - ma ei tea küll miks ja kas selle lolli jutu taga ka midagi on, aga lisaks sellele nokkisime Aivariga teineteise kallal. Ta vingus, et polegi mu ema näinud ja tahab ka veini, aga mina vastu, et ega ma ka tema ema näinud pole ja vein saab nagunii enne otsa, kui ta meile jõuab ja siis ütlesin, et ega ta peagi mulle oma ema näitama, sest ma pole ju tema pruut ja siis ta küsis, kas ma ei tahaks temaga käima - ma jälestan tegelt seda sõna antud kontekstis - hakata ja ma mõtlesin, et ta teeb nalja ja ütlesin suhteliselt julmalt ei, sest ma tegelt ka ei taha hetkel enam kaugsuhteid.

Hiljem aga küsis ta uuesti ja ma sain aru, et ta mõtles seda vist ikka täiesti tõsiselt ja see oli küll üllatus minu jaoks, et temal mu vastu sellised tunded on.

Õhtul Steniga väljas käies rääkisin talle ka Aivari ja Marko asjast ja siis härra oli armulik ja ütles, et ega tal ka minuga käimise vastu midagi poleks, aga siis rikkus ta kõik lõplikult ära öeldes, et talle sobiks kõik mitte just võimatult koledad emased. Nagu aitäh eks.

Aga see nali läks pühapäeval edasi.
Mul oli eelmisest õhtust inspireerituna nimeks msn-s, et ma olen enampakkumisel ja siis hakkaski pakkumisi tulema.

Sten pakkus lõpuks sissemaksuna laupäeval ostetud Koit Toome plaadi, lisaks 80 kaamlit konto peale, 300kr peo peale, kõike, mida ma iganes tahan ja teise Maria kätte näidatud ehtelehelt kõige soovituma sõrmust. Muide, ma nüüd ei saa enam peast seda ehetemüügi lehekülge. Kõike on ju hädasti vaja:D

Tanel pakkus 200kr sulas, sest rohkem tal lihtsalt ei olnud.

Ragnar pakkus 80 roosi, abielusõrmust ja katust pea kohale.

Andu pakkus 15kr ja ennast koos lubadusega teha kõike, mida ma tahan.

No vali siis nüüd eks:D

Aga vähemalt lõbus oli. Siiski ma mõtlesin, et seekord tahaks veidi vanemat meest, kes suudaks ennast ise üleval pidada, elaks juba omaette, omaks mehelikke jooni ja vorme ning korralikku töökohta. Itikat ega mingit tehnikut ei taha, sry. Ja ta peaks olema lisaks sellele, et täisealine ka täiskasvanu. Kas see no liiga palju palutud?

1 kommentaar:

Maria ütles ...

see ehetelehekülg on saatanast... mina sealt oma silmi ära ei saa... ja juba esimesed tellimusedki tehtud..