märts 06, 2007

Millal kasutada millist sõna?

Panen üles vestluse sõbrannaga, sest see teema on siiani minu jaoks segane, ent intrigeeriv. Võite kaasa mõelda või lihtsalt järgmise postituseni kerida.

...
diavolessa. says:
aa sa käisid kohtamas jh :D
Mia says:
ah?
Mia says:
käisin v
Mia says:
oma teada küll mitte
Mia says:
aga ülehomseks on vägevad plaanid
Mia says:
aga ainult ärielulised
diavolessa. says:
ei olegi kuum kohting?
diavolessa. says:
dääm
Mia says:
ei
Mia says:
kohtumine

...

diavolessa. says:
mulle meeldib ikka rohkem sõna 'kohting (A)
Mia says:
oi kes seda teab, millal ma viimati päriselt kohtamas käisin
Mia says:
kas keegi enam vormistabki kutset nii
Mia says:
ja "käimine" on ka nõme sõna selles kontekstis
diavolessa. says:
minu arust ka
diavolessa. says:
vihkan seda sõna :S
diavolessa. says:
ja peika on ka nõme sõna :D
Mia says: :D
Mia says:
peigmees on hullem :D
Mia says:
mul on alati probleem, et millal on poiss, millal mees
Mia says:
ükskord sõbraga vaidlesime pikalt selle üle
Mia says:
ja üldse, et millal saab täisasvanuks
Mia says:
igatahes mitte sünkroonselt täisealiseks saamisega
diavolessa. says: :D
diavolessa. says:
mul on endal ka vahel segadus.. et mida öelda
diavolessa. says:
ma olen hakanud kasutama väljendit noormees
Mia says: :D
Mia says:
ja see on veel naljakam
Mia says:
mul on head sõbrad, kes ütlevad kõigi meievanuste kohta neiu
Mia says:
see on nii armas ja samas nii võõras
Mia says:
ja nad täitsa igas kontekstis räägivad, et blabla on kellegi neiu või seltskonnas on kaks neiut jne
diavolessa. says:
mhmh mul on ka paar sellist, kes seda väljendit kasutavad
Mia says:
tänapäeva noored naised on ka nii rikutud ja võrdõiguslikust jutust läbi imbunud, et ehmatavad sellise käitumise peale
diavolessa. says: :D
diavolessa. says:
jube lihtsalt

Kommentaare ei ole: