märts 25, 2007

Kallile autole

Ma sain reedel, kõigi kiuste, ülevaatusel läbi! Ma ei tea, kuidas, aga selge on see, et mul on väga tubli auto. Ta ju seisis terve talve ja me kartsime, et kui isegi pole tekkinud suuremaid hädasid, siis vähemalt heitgaasid on põhjas, aga ei. Absoluutselt kõik oli normis mu 12-aastasel autol. Täielik respect talle.

Ma nii igatsesin ta järgi.
Ma igatsesin selle üle, et saaks tuledega märku anda kõigile neile, kes oma tuled sisse lülitada unustavad. Jalakäiana jätab sama tehes endast vaid totaka mulje.
Ma igatsesin vabaduse järgi, et ma võin tulla ja minna millal ise tahan, mitte e pea ootama mingit totakat bussi.
Ma igatsesin selle vabastava tunde järgi, kui saad ise valida kiirust ja sõita pkki sirgeid, ise täiest kõrist raadiole või plaadile kaasa lauldes. Ma nii kaifin seda. Ma pole dushi all laulja tüüpi. Mina laulan üksi autos, kui volume on põhjas.
Ma igatsesin üldse oma suure ja mugava auto järgi, kus saab istmeid igat pidi reguleerida ja erinevate nuppudega mängida.
Ma igatsesin oma auto lõhna järgi.
Ja oma rooli ja tooli ja turvavöö...


Oi jummel kui rahul ma olen, et nüüd jälle temaga sõita saan. Ja seda millal iganes ma soovin.

Kommentaare ei ole: