märts 27, 2007

Tantsupalavik meid neelab

Kuulan jälle üle mitme nädala oma muusikat ja kogu aega tahaks öelda, et oh kui hea lugu. Aga siin ongi ju ainult head lood. Minu hoolega välja valitud kogumik ilusast ja heast muusikast.

Täna käisin lõpuks ära seal Bellini commercial jazzi trennis. Täitsa üksi käisin kohe. Nii äge oli. ruumi oli nii palju ja meid koos treeneriga ainult kuus. Treener oli väga tore ja meievanune. Trenn aga mõnusalt raske. Seal ma tahakski kõima hakata. Ja nüüd ma leidsin sobiva trenni Tallinnas ka. Ja uisutamas tahaks ka käima hakata regulaarselt. Ma nüüd hakkan korralikuks. :D Fat change, aga kui ma ei hakka, siis olen ise varsti mõnusalt fat.

Isegi õppisin täna, aga kooli ei jõudnud kahjuks. No tegelkult ei ole ka eriti kahju. Mul on veel kaks ja pool aastat aega seal käia. Ja süüa tegin ise korralikult üle ma ei tea, kui pika aja. Ma nüüd ära. Järsku tekkis elu, mida elada jälle:D

Bye

Kommentaare ei ole: