mai 17, 2007

Blogistustemaraton

Nüüd, üle mitme päeva, on mul võimalus siia kirjutada ja kirjutada on nii palju, rääkida nii paljust. So here it comes...

Kõigepealt üks paaripäevatagune seik, mille järel otsustasin, et kui Aune Pastil veel pole fännklubi, siis mina asutan selle. Ta on lihtsalt nii kihvt tädi. Nüüdseks aga on vaimustus maha läinud, sest ma veel ei näe, et ta oleks teinud seda, mida lubas.

Millest jutt käib? Ma käisin talvel ühel tema kursusel, mis lõppes eksamiga ja selle tulemust olen oodanud juba kaks kuud. Tegelikult pidi see ammu välja pandud olema, aga tänu tema õnnetusele lükkus asi edasi kõvasti. Hiljuti ma ei pidanud enam vastu ja kirjutasin talle, et ma ei jõua enam oodata. Ta vabandas ja vastas, et alles nüüd saab haiguslehelt ära.

Paar päeva hiljem olidki tulemused ÕISis üleval ja mina olin nii õnnelik. Polnudki oluline, millise hinde saan. Olin oodanud nii kaua, et iga tulemus tundus hea olevat.

Minu halvaks üllatuseks aga ei olnud seal minu tulemust. Muidugi tegin kohe kisa - küsisin, kuhu see jäi. Ja seepärast kasvaski minu respect tema vastu veelgi, et vastus tuli paar tundi hiljem öisel ajal - ka mina saatsin kirja hilja teele - ning ta oli mulle A pannud ning kodutöö eest maxpunktid.

Ma olin megaõnnelik. Ise küll päris hästi aru ei saanud, kuidas tulemus nii hea olla saab, aga kingitud hobuse suhu ei vaadata ju. Nüüd aga on mul närv sees, sest ta ütles, et pani mu A kirja, aga paari päeva jooksul pole netis muutusi olnud ja uut faili uute tulemustega seal pole. Ma loodan, et siiski on kõik nii, nagu mulle öeldi ja ta lihtsalt paneb tulemused netti üles hiljem. Aga ma tunneksin enanst palju kindlamalt neid seal juba nähes.

Kommentaare ei ole: