mai 31, 2007

Minu sõbrad pole ainukesed imelikud!

Ja mulle meeldivad nad 95% ajast just nii nagu nad on. Kes teab mind, teab tõenäoliselt ka minu sõpru ja igasuguseid asju, mida nad teevad ja räägivad. Kats just täna ütles mulle, et on nii kade minu peale, sest kõik minu ja meie ühised sõbrad ajavad mulle sellist juttu, et vist ise ka ei saa aru ja mul on umbes 60% ajast naerukrambid või hämming. Katsi ja Sirliga nt nad räägivad poole korralikumalt ja käituvad ka. Igatahes, ta ütles, et on kade, sest mina saan nii palju naerda. Kahe otsaga asi, mu meelest. Tahaksin ka vahest, et mind tõsise vestluspartnerina võetaks. Mind just otseselt kartma ei pea, aga hoida võiks küll rohkem. Eks!?

Eile tegime Sandraga rummi õhtu ja siis käisime üle pika aja Club Tallinnas tantsimas. Mul oli seljas nii vähe riideid, kui võimalik ja ikka pidin ära küpsema. Ja seal oli üks kursaõe eksklassivend - päris kena, muideks - kellel olid teksad ja spordipusa. Mul oli kohe kahju temast. Ei kujuta ettegi, kui palav tal olla võis. Ta julgustas mind, et ma siis võtaks ära ta pusa, kui see segab, aga ei arvestanud sellega, et ma pole mingi häbelik tüdruk. Enne, kui pusa üle käte jõudsin tõmmata, pani pidurit:D Tal polnudki midagi seal all.

Aga jah. Meil oli vist kaheksa vms inimest oma kursuselt seal peol. Juhuslikult. Ja hästi tore oli. Tantsisime Sandra, mingi poolpalja tibi ja kahe kena kutiga, kuni enam ei jaksanud ja siis varsti läksime koju ka.

Aga tõestuseks, et mu sõbrad pole ainsad imelikud, siis üks kursaõde oli eile klubis oma seltskonnaga ja üks kutt, kellega tal nagu midagi on, tegi kõigile arusaadavaks, kui palju alkoholi ta tarbinud on. Nimelt, lasi ta endale korduvalt jääkuubikuid püksi panna ja siis kursaõel ja tema õel kuubikutel järgi käia. Seejärel visati üks kuubik kursaõe krae vahelt sisse, püüti altpoolt uuesti kinni ja söödi ära. Khm-khm. Sandra vaatas küll, et nad on mingid imelikud ja ega minagi temast hästi arvanud. Minu sõbrad teevad ka lollusi, aga mitte avalikus kohas ja kursaõde kommenteeris, et oli veel hea päev, sest tüüp ei tõmmanud enda pükse maha. Thank God for that eks!

Aga jah, sõbrad, kallid. Teil on veel arenguruumi. Muah!

Kommentaare ei ole: