mai 21, 2007

Viis pakki suitsu ja liitrine Lauakas

<-- varastasin netist.
Mida siis veel on õnneks vaja?

Käisin üks päev Säästukas - mitte küll päris esimest ega vimast korda, aga ma pole nende püsiklient - ja mida ma näen: onu minu ees ladus kassalindile just need eelpool nimetatud kaubad. Ei midagi rohkemat ega vähemat. Viis pakki Leeki ja viin. Minu jaoks oli see nii kummaline valik.

Ja see pole esimene kord, kus ma näen mõnda inimest just sellist kraami ostmas. Eriti imelik on vaadata vanemaid naisterahvaid sellise korvisisuga kassasse pöördumas. Kas siis tõesti elatakse ainult viina peal ära? Huvitav, mitu viina Eesti keskmise pensioni eest saab? Huvitav, kui suur masendus peab olema, et Lauakat osta?

Elu on ikka veel üks suur mõistatus minu jaoks.


Kirjutaksin eilet õhtusest naistesebimisest ka, aga mulle pandi keeld peale. Ju keegi tunneb ennast süüdi.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Pilt pärineb ju minu blogist postituset . Konkreetse pudeliga käisin Priidu sünnipäeval.

Viisakas oleks olnud ju küsida. Aga tegelikult ega ma pahaks ei pane ja midagi nõudma ei hakka.

Mia ütles ...

Sry... :$ Ma ei varastanud meelega. Lihtsalt see pilt jäi jalgu ja ma ei vaadanudki lähemalt, kust ta pärit on, aga kui sa tahad, võtan maha.

Unknown ütles ...

Võid rahulikult alles jätta.

Mia ütles ...

Aiäth! Teine kord üritan ikka küsida.