juuni 09, 2007

Kogu tõde minust

Uurin välja, kui pikki postitusi on Bloggeris võimalik kirjutada ja avaldan hunniku informatsiooni, mida tavaliselt kõigile ei räägita.

MATSED JA HUVID
Millised toidud ja joogid mulle meeldivad ning millised mitte?
Armastan kana, punast kala, puuvilju, shokolaadi, jäätist (v.a. jogurti ja vanilje); vihkan sibulat, paprikat, seeni, türgi ube, tuunikala, pasteeti, maksakastet, heeringat, makrat ja veel väga paljusid asju, mis pitsa peale käivad.

Milline muusika mulle meeldib ja milline mitte?
Meeldib rahulik, meloodiline, vokaaliga, tantsumuusika. Võin lõpmatuseni kuulata vanu poistebände näiteks. Ei salli tehnilist muusikat.

Lemmikraamatud ja -ajakirjad
Mulle meeldib siiani Printsessi päevkute sari ja Rosamund Pilcher. Ajakirjadest lemmikut ei ole. Loen pigem meelelahutuseks ja ajaveetmiseks kergemat kirjandust, kui midagi teaduslikku ja raskesti seeditavat. Seda teen kooli tõttu nagunii piisavalt palju.

Lemmikfilmid ja -saated
Armastan House MD-d ja eriti midagi muud korralikult ei jälgigi. Filmidest meeldib Deep Impact, Walk to Remember, Love Actually jne. Häid filme on ju nii palju, aga nn "väärtfilme" küll eriti ei vaata. Olen USA filmmiduse fänn, võib vist öelda.

Milline sisustusstiil ja mööbel mulle meeldib?
Võib vist öelda, et minimalistlik Ikea stiil. Mulle meeldib õhk, konkreetsus ja huvitavad värvid. Kodus peab olema ilus, aga nägema välja nii, nagu seal elataks.

Millised peod mulle meeldivad?
Sellised, kus kõigil on lõbus, inimesed ei ole liiga täis ja saab ennast tühjaks tantsida.

HOIAKUD JA ARVAMUSED
Kuidas suhtun religiooni?
Ise olen luterlane, aga austan ka teisi uske ja kohandan neid vastavalt oma vajadustele. Kunagi, olles lleerilaagris kasvataja, vaidlesime poole ööni teiste kasvatajatega, kas Jumal on olemas ja millisel kujul? Jõudsin järeldusele, et tulebki sünteesida endale sobiv kompott. Selles olen kindel, et on mingi kõrgem jõud ja palju kergem on elada, kui sa tead, et võid kellegi/millegi peale loota.

Kuidas suhtun rahvusküsimustesse?
Minu jaoks rahvus ei ole oluline. On toredad ja nõmedad inimesed ja seda igast rahvusest.

Kuidas suhtun alkoholipruukimisse?
Usun mõõdukusse ja sellesse, et igal ühel on õigus ise otsustada, kas ja kui palju ning millal ta joob. Seepärast vihastasingi Harju maavanema otsuse peale, et suveks muuta müügipiiranguid veel rangemaks. On hea, kui inimesed joovad vähem või ei joo üldse, aga las igaüks olla ikka ise oma saatuse sepp.

Milline on minu seksuaalmoraal?
Mida see tähendab? Ma tõesti ei tea. Pooldan enese kaitsmist, ei poolda juhuslikke vahekordi, ei välista neid ega grupiseksi, ei poolda aborti, usun, et igaüks ise otsustab, kas, millal, kus ja kellega magab.

Mis teeb minu meelest naise kauniks?
Juuksed eelkõige, säravad silmad ja aval naeratus, pikad ripsmed ja hoolitsetud keha, nägu, küüned ja juuksed. Sisemisest ilust ei viitsi siinkohal jahvatada.

Milliseid jooni pean mehes ihaldusväärseks?
Väike habe ja hea lihastoonus, hea jume, seksikas naeratus - neid on nii palju.

TÖÖ/ÕPINGUD
Mis mulle kõige rohkem meeldib?
Lastega töötamine ja kirjutamine, ürituste organiseerimine.

Mis mulle kõige vähem meeldib?
Ainetest füüsika ja ajalugu; muidu vist rutiinne töö. Mulle meeldib ise asju juhtida ja läbi viia, ise otsustada.

Mida pean oma puudusteks või vigadeks?
Neid on nii palju alustades sellest, et ma ei oska "ei" öelda ega enamasti teiste solvangutele vastata ja ennast kangeks teha ja lõpetades füüsiliste vigadega nagu armid, polster teatud kohtades või selle puudumine jne.

Mida pean oma voorusteks?
Ma oman täiesti korralikku jalapaari ja piisavalt ajusid, et enda elu korraldamisega hästi hakkama saada.

Kas minu meelest teised hindavad minu tööd?
Jah. Usun küll.

Minu eesmärgid
Saada elust kõik - rahuldustpakkuv töö koos elu ära elamiseks piisava palgaga, head sõbrad, abikaasa ja lapsed, ilus kodu ja võimalus veeta täpselt nii palju aega, kui soovin, nii tööl kui kodus ja reisida.

RAHA
Kui suur on mu töötasu/stipendium?
Töötasu pole eriti suur - ca 35kr/h kätte ja stipendium on ainult TÜ sõidutoetus, mis on 400kr/kuus.

Kas ma olen võlgu? Kui jah, siis kui palju ja kellele?
Ma ei ole hetkel mitte kellelegi mitte midagi võlgu, aga lubasin Sandrale midagi välja teha, sest ta võttis vaevaks ja skännis minu jaoks kõik oma suhtelmispsühhimaterjalid sisse, sest mul ei ole üldse pooli ja teise poole unustasin Tartusse.

Kas mul on sääste? Kui jah, siis kui palju?
Häbi tunnistada, aga absoluutselt mitte. Olen hoopis krediidiohver, nii et põhimõtteliselt olen pangale võlgu, aga nad ei igatse praegu seda raha. Ja rahadega on nii, et kui on, siis elan hästi, kui ei ole, siis ei ela üldse.

Kas teised on mulle võlgu? Kui jah, siis kui palju ja kes?
Kuule... neid ikka on, aga ma ei ootagi, et need võlad tagasi makstaks. Kõiki võlgu ei mäleta enam isegi ja vean kihla, et need võlavõtjad ka ei mäleta. Tean, et üks sõbranna laseb kogu aeg siin käies mul midagi enda eest ära osta ja siis lubab kõik tagasi teha, kui talle külla satun. Ikkagi on alati nii, et mina maksan enda eest ja vajadusel tema eest ka ja see on nõme tegelt. Üks tüüp on mulle koogi võlgu, üks 20kr intressidega ja kaks tükki korraliku lõunasöögi. Kindlasti on üht-teist veel. Asjalisi võlgu on ka.

Kas ma harrastan hasartmängu? Kui jah, siis kui sageli?
Vanust on veel natuke liiga vähe, aga ei plaani ka alustada. Niisama võin küll sõpradega näiteks strippokkerit mängida.

Kõik minu praegused sissetulekuallikad
Nanny, stipendium, vahepeal Universaal Universum, ema ja kasuisa.

ISIKSUS
Millised iseloomujooned mulle endas ei meeldi?
Ma olen pisalat laisk ja parasjagu lohakas, ei oska "ei" öelda, olen jonnakas ja vahel liiga otsekohene, ei oska samas valetada ja halvasti öelda.

Milliseid tundeid on mul raske väljendada või alla suruda?
Raske on öelda kellelegi, mida tema vastu tunnen ja ma ei suuda oma arvamust tagasi hoida, kui see erineb teiste omadest.

Milline on mu intiimelu - millest saan rahuldust, probleemid, kes on mu partnerid?
Hetkel puudulik. Kohe konkreetselt. Üsna piinlik teema mu enda jaoks ja ka avalikult rääkimiseks. Ma olen selline inimene, kes ei püsi suhtes ja mul on alati nii, et kas mitte kedagi või mitmed korraga. Väga suuri rumalusi pole siiani teinud.

Kas ma olen enda meelest vastassoole ahvatlev?
No ma ei tea. Kindel ei või ju kungi olla. Ju ma olen selline keskmine, kes läheb osale meestest väga hästi peale, aga kindlasti mitte kõigile. Millegipärast tundun ma eriti ahvatleva saagine igasugustele imelikele.

Seigad minevikust ja olevikust, mida häbenen või mille pärast mul on süümepiinad.
Ma põen tavaliselt pikalt igasuguste lolluste ja halvasti ütlemist pärast, millega olen hakkama saanud. Sellest saab kohe aru, kui ma ütlen kellelegi halvasti, et ma ei taha seda teha või tahaksin, aga ei suuda. Mul hääl läheb nasaalseks. Kaua aega põdesin ühte oma kõige esimestest suurtest saladustest. Mina olin kuuene ja sõbranna neljane ja me mängiime Eedenit ja Cruzi Santa Barbara nimelisest sarjast. Tegime endale toolidest ja tekkidest onni ja siis harjutasime seal suudlemist. Siiani häbenen seda, et lasin ennast kooli ajal kiusata ja ei suutnud vastu hakata. Ei tea, kas nüüdki suudaks. Ja siis seda ka, et mitmed inimesed on mulle üsna lambist öelnud, et ma olen imelik või kentsakas ja ma ei saa aru, miks ning nüüd kahtlengi oma normaalsuses.

Mida ma kõige rohkem kardan?
Ma ise ei teadnud seda kaua aega, aga parim sõbranna pani selle sõnadesse ja see oli mulle paras ehmatus. Ma kardan üksinda jääda. Mulle meeldib üksi olla vahepeal, aga ma ei taha elu lõpuni üksinda jääda.

KEHA
Kuidas mulle meeldib minu nägu?
Mulle üldjoontes meeldib oma kulmude kuju ja nina ja silmad. Mulle ei meeldi, et mu nägu nii suur on ja kulmud on erinevad ning õhukesed ja silmad pisikesed ja suu nii tavaline ja ninal väike kühm ja kõrvad nagu nahkhiirel ja mulle ei meeldi mu lühikesed ripsmed ja lõualohk. Mulle ei meeldinud veel väga kaua aega mu silmade pruun värv. Näete nüüd, millised enesekindluseprobleemid mul on ja need puudutavad ainult nägu.

Milline ma sooviksin välja näha?
Natuke lühemat kasvu võiksin olla, kuigi minu 171 cm on üsna hea pikkus, jalad võiksid olla väiksemad, ise võiksin olla natuke peenem ja standradsema kehakujuga. Keha võiks ka sümmeetrilisem olla.

Mida arvan oma erinevatest kehaosadest - jalgadest, puusadest, vöökohast, rindadest, kehakaalust jne?
Jalad on mul ilusad ja kannatab käia miniseelikuga; puusad on veidi liiga jämedad; rinnad veidi ebavõrdsed; vöökoht on puudulik (pihaks seda küll ei nimetaks) ja kehakaal isegi mitte ei kõigu aastaajati, vaid kasvab sujuvalt. Ma ei suuda söömist maha ka jätta, et ideaalkaalus püsida.

Kas mul on tervisehädasid?
Hetkel vist mitte, aga terve 11. klass oli piin.

Minu varasemad haigused ja ravi
Ei midagi huvitavat. Mõned opid, kuseteedeummistus, bronhiaalne astma, kopsupõletik 11ndas kolm kuud, aneemia jne.

Kas ma näen vaeva, et olla vormis, terve ja ahvatlev?
Võiksin rohkem näha - käia regulaarselt trennis ja süüa tervislikumat toitu - aga ma ei suuda leida sobivaid aegu ja söön tihti kiirustades seda, mis parasjagu ette jääb. Samas, juukseid värvinud ja meikinud olen ma ennast regulaarset juba kuuendast klassist peale. Solaariumis ei käi, geelküüsi enam ei oma, imelikke auke ka kehas ei ole. Mida veel?

Kommentaare ei ole: