juuni 03, 2007

Päris Elus Jäätiseauto

Ma mõtlesin, et sellised eksiteerivad ainult Ameerikamaal, aga nagu näha, on ka Eestis neid. Täna hommikul Mähel ärgates, läksime õue kiisudega mängima ja kuulsime seda toredat filmidest tuttavat jäätiseauto laulukest. Tundub, et kõigile teistele oli see juba tuttav rutiin, et nüüd kostab muusikat ja siis on aeg raha järgi minna ja seejärel tänavale vastu, et auto jumala eest mööda ei sõidaks.

Ja siis läksimegi. Hästi fun kogemus oli minu jaoks. Nagu roosa unelm, mingi lapsepõlveunistus. Ja kusjuures, meid ei röövitud ka. Hinnad ei olnud kirvemad kui tavapoes. Meie kodu juures võiks ka jäätiseauto käia. Ideaalne suvi, kus tuuakse jäätis koju kätte. Mmmm...

2 kommentaari:

Maria ütles ...

Mina olen ka päris jätsi autot näinud. nii laheee!! Selline teismelise tunne tuleb peale kohe.

Unknown ütles ...

ma olin sellest pidevalt kuulnud, kuid eile nägin siis oma silmaga ka jäätiseautot:D...selline sügisene külm ja pime õhtu ja siis kuuled kaugusest lõbusat heli, mis aina lähemale tuleb...ja siis ma lõpuks nägingi seda oma silmaga:D...nu lihtsalt niii nummi:)...täielik nostalgia...:D