juuni 18, 2007

Murphy möllab

Eile oli siis plaanis jälle rannas inimesi piinata, aga mida ma nägin hommikul ärgates? Vihma sajab! Ja sadas päev otsa. Ega vist hullemat ilma rannaküsitluseks polegi. Mul oli nii masendus, sest mul on ainult loetud tunnid uurimustöö nullist lõpuni tegemiseks ja siis teeb ilm nii. Muidugi, täna peab ju ka sadama.

Ega mul eile muud üle jäänudki, kui piinasin oma tuttavaid ja tuttavate tuttavaid ja siis koos Reijoga, kes jäi sujuvalt tund aega hiljaks, Viru keskuse ja Club Terminali paarikümmet külastajat. Ma kartsin, et läheb kehveminigi, sest seal on ikka hoopis närvilisem ja halvemas tujus rahvas kui soojal suvisel päeval rannas, aga midagi siiski ja otseselt p*rse ei saadetudki. Mõned küll ütlesid, et neil on kiire või ehmatasid teemast ära, aga enamik rääkis pigem rohkem kui vaja.

Üks tädi oleks peaaegu bussist maha jäänud, sest ta tahtis pikemalt oma päevast rääkida ja kusjuures kõiki vastuseid ma sealt ei saanudki. Tädil oli liiga palju muud juttu. Ja üksz viinahaisudega tädi katsus mu kätt kogu aeg. Lõpuks ma leppisin sellega, et kõik katsuvad mind. Ju see on vastuste hind.

Õhtul sain mingite tuttava tuttavate kaudu ühe üsna kuulsa ITitüübi oma msni. Mul on siiani häda teatud vanuses meeste kokkuajamisega. Eile linnas käies tundus, et nad on välja surnud või tõesti on tegemist selle edukate meeste vanusega, kes sõidavad autoga poe ukse ette invaliidi kohale ja peale vajalike ostude tegemist suunduvad otse tagasi autosse. Igatahes, kui siin on mõni 41-55 aastane eesti või venerahvusest mees, kellel on parasjagu pealehakakmist ja mõni minut vaba aega, siis palun. Aidake mul uurimustööd teha.

Ma veel ei tea, mis täna saab. Tundub, et juuksurisse ma ei jõua ja uurimustöö seisab ka pooliku küsitluse taga ja autot mul ka pole ning kui oleks, siis ma ei saaks ikka seda rummi juua, mis ma Tartust koju kaasa tõin. Nimelt, Sandra tuleb täna Tallinnasse ja ma ei tea, mida me siis teeme. Eks näis. Tore saab nagunii olema. Kahju, et meil vaid mõned tunnid on, sest hommikul sõidan mina ära laagrisse.
Ahjaa... Murphy mölals teises kohas ka. Avastasin eile hommikul, et olen blogide topibeib ja muidugi on sellel päeval counteri server maas ja mul pole õrna aimugi, kes või ku paljud mind loevad. Nojah. Pseudoprobleem, ma tean. Aga ma olen edev.

Kommentaare ei ole: