juuni 03, 2007

Sadatuhat lille kingituseks

Pilt on pärit siit.
Ehk nägin jälle und. Seekord oli eriti imelik uni. Nägin, et Vahur tõi mulle ilusa roosikujulise ripatsi, sületäie valgeid roose ja teise sületäie põllulilli. Lisaks veel mingit mukikakit. Kõike seda meie esimese koos olemise aastapäeva puhul, mis on väga veider, sest me ei ole enam ammu koos ja ma teadsin seda ka unes, aga kingitud hobuse suhu ju ei vaadata eks:P

Mul oli veel hästi piinlik, sest mina ei teadnud meie aasta täitumisest mitte midagi ja mul ei olnud midagi vastu panna tema lillesülemitele. Kusjuures, naljakas on veel see, et ajaliselt on praegu ka täiesti vale hetk potentsiaalse aasta täitumiseks. Ja siis läks unes öö mööda ja hommikul mõtlesime koos välja, et tegelt hakkas alles nüüd aastapäev.

Noh. Jah. Ma olen imelik kah!

Kommentaare ei ole: