november 09, 2006

Elu esimene ristimine seljataga

Hola, mis amigos!:D
Täna oli minu jaoks esimene kord ristitud saada. See retsimise osa tehti meie erialal juba paar kuud tagasi ära, aga täna oli lihtsalt fun tutvumisõhtu koos rebasevande andmisega ja puha. Valiti ka Ms Sisemine Ilu, kelleks sai mu kursaõde Karin:D. Mitte, et ta välimusel midagi viga oleks. Lihtsalt võitis võistluse. Palju õnne talle!:D Veel sai üht-teist toredat ja totakat tehtud. Näites kurgiokajon. Meie õppekorralduse spetsialist annetas oksjonile purgi hapukurke. Ossaa, milliseks rabamiseks nende pärast läks. Fun oli vaadata.

Mina aga olin täna justkui Tuhkatriinu. Pidin kella 12ks kodus olema. Mitte, et mu tõld muidu kõrvitsaks muutuks ja kleit räbalateks, aga mu tõld hävis juba eelmisel nädalal ja meil vahatatakse täna ühikas põrandaid. Just meie korrusel. Kujutage ette! Niisiis mul ja osadel meie kursuselt veel oli valida, kas tulla koju enne kl 12 või peale kl 4. No mul hakkas ka asi rohkem nelja poole kalduma. Sain täna ühe kursaõega lähemalt tuttavaks. Annega nimelt. Mu ema nimi on ka Anne, muide:D Pidime koos Club Tallinnasse minema. Õigemini läksimegi. Tema loovutas veel enne oma pudeli rummi ja Cola, aga see oli küll puhas raiskamine, sest keegi ei kontrollinud kotte uksel ja pidu oli nii jama, et tulime suhteliselt kohe tulema. Sain joosta nii, et hing paelaga kaelas tagasi ühikasse. Napilt jõudsin. Siiski tuli tatsata üle juba seebise põranda. Mu lemmik küünevii lsai ka rikutud maha kukkudes. Sellest on veidi kahju.

Aga üks lahe asi oli ka klubis. Nimelt põrkasime kokku ühe teise kursaõega. Kui küsisin, miks teda ristimisel polnud, tegi ta suured silmad ja küsis, kas see oli täna vä???:D Päris palju sai naerda selle üle, aga tglt ega ta nii paljust ka ilma ei jäänud. Ma ootasin ausalt öeldes veidi rohkemat. Eriti uusi tuttavaid ka ei saanud. Küll nägin mõne näo ära, kes orkutist-msnst tuttavaks juba saanud.

Nüüd aga C.S.I. ja uneaeg. Ma lihtsalt ei saa enne magama minna. Mul ja Katsil mõlemal on sõltuvus .See on justkui unejutt meile, ainult et nii põnev, et me ei jää kunagi selle ajal magama.

Ilusaid unenägusid kõigile!
Kalli-musi-pai
M

Kommentaare ei ole: