jaanuar 08, 2007

Eksamipalavik

Täna siis oli ettevõttemajandus. Ma ei taha sellele mõelda enne, kui tulemused saan. Tänase päeva hea uudis oli see, et semiootika hakkab ikka vaid üks kord nädalas olema. Siis onlootust uuel semestril töle ka minna. Eile juba vaatasin tööpakkumisi. Midagi väga sobivat minu tingimustele ei olnud, sest ma tahan graafiku alusel j vist osalise kohaga ja just nädala tagumises pooles.
Ühe laheda koha leidsin, aga kahjuks ei tule see praegu kõne allagi. Nimelt kruiisilaevale pakutakse kaheaastase kogemuse ja hea inglise keele oskusega inimesele tööd noorte-ja lastetöö koordinaatorina, aga see oleks 4,5 kuud jutti ja siis poolteist kuud vaba. Ma peaks siis ju akadeemilise võtma. Kui ma koolis ei oleks, siis iga kell. Mina peaks neile sobima ja pealegi seal on juelamine tasuta. Saakse reisida ja uusi maid näha. Midagi sellist tahaks ma tulevikus teha. See oli lihtsalt suhteliselt ideaalne pakkumine.
Tänaseks kõik.
Ciao

Kommentaare ei ole: