jaanuar 02, 2007

Vana aasta läks ära ikka mitme suure pauguga

Happy new year! Happy new year! Happy new....
Ma tõesti loodan, et see aasta tuleb parem ja Pauksonite viimase vaimusünnitise kohaselt peaks ka kuni septembrini kõik muy bien olema, sest aasta lõpp oli ikka väga jube. Peale selle teise jama, kuulsin täna, et üks Katsi sõber oli end 31. detsembril koomasse sõitnud. Libe ja kiire auto koos. Hästi masendav õnnetus. Ma loodan, et temaga saab ikka kõik korda.
Tglt ma tahtsin rääkida ühest teisest asjast, mis mulle järsku meelde tuli seoses nende selgeltnägijatest naabritega. Selgeltnägijad või sensitiivid - on seal vahet!?
Tuli meelde, et tookord, kui neil külas käisin, siis küsisin midagi Indrekute kohta, et mis värk siis ikkagi nendega on, mille peale sain hunniku mitmeti mõistetavaid vastuseid, aga seda öeldi küll ja see kohutaski mind, et ma EI TOHI ise oma isa üles otsida. Ma ei mäleta enam nende põhjendusi, aga ma ei suuda sellega leppida ka, sest tundub, et tema ise minust väga puudust ei tunne, aga mina tahaks temaga siiski tuttavaks saada. Dilemma...
Homme on mul plaanis veel peale õppimise ja Katsi väikse sugulase ära vaatamise ja Tartusse minemise ka midagi hästi ilusat. Ma veel ei räägi, aga ma sain ühest saatest hea mõtte. Kui õnnestub, siis neljapäeval muljetan.
Soovige mulle edu eksamiks!
Mia

Kommentaare ei ole: