jaanuar 17, 2007

A little action...

Täna oli üsna sündmusterikas päev.
Sai end lõppastmekoolitusele viimaks ära registreeritud ja seaks vihastatud ja koledat autoõnnetuse tagajärge nägin kah. Viimaks sai Raineri kohta ka uut infot. Kahjuks ei midagi positiivset. Õnneks pole ka hullemaks läinud.

Niisiis jaanuari lõpus lähme Incuga koos libedasõitu tegema. Temal on juba viimane aeg. Ja ma mõtlen, et kellegagi koos on see kindlasti talutavam kui üksi. Ikkagi viis!!! tundi loengut enne sõitu. Ma usun, et Inc saab mind kaua sõiduga norida, aga suva sellest. Ma olen nagunii üsna lähedal immuunsusele. Igatahes saab selle nüüd kaelast ära.

Seaks vihastasin Ragnari peale, sest ta teeb ikka ja jälle lollusi, murdes kõiki ENDALE antud lubadusi ja enda peale ka, sest ma ikka veel ei õpi kogemustest ja loodan, et mina suudan kedagi panna ennast muutma. Eriti kui see neile väga kasuks tuleb. Loll mina. endal oleks ju kergem, sest sest siis ma ei saaks ise haiget.

Homme siis katsume jõudu majandusteooriaga. Wish me luck!

Kommentaare ei ole: