jaanuar 05, 2007

Täna on täitsa tore päev

AGA kõigepealt... kas te juba nägite, kui ilus mu blogi on??? Selle eest suured tänud Mari-Leenule, kes mässas minu blogi uue kujundusega eile poole ööni. Suur aitäh sulle! (Panen lingi ka kui ära õpin:))
Niisiis tänasest...
Hommikul käisime Annikaga CC Plazas pingviinifilmi ametliku nimega Happy Feet vaatamas. Hästi armas film oli. Vahepeal naljakas, siis jälle kurb nii nagu hea film olema peabki.
Siis ajasin natuke asju linnas ja sõin jälle jõulupizzat. Nagu eilegi. Aga ma vist unustasin sellest rääkida, kuigi tahtsin. Nimelt ma lugesin ükspäev kuskilt blogist, et nende lapsed sõid jõulutoidu pähe pitsat. Kuidagi võõrastav ja vastik tundus. Seda saab ju nagunii 24/7 süüa. Jõulutoit on ikka eriline ja igal maal erinev. Võib-olla käib Itaalias tõesti pizza ka jõululauale, aga mujal... ei usu. Siiski topitakse seda lastele sisse, sest see ju meeldib neile.
Eile aga avastasin Kaubamajast spetsiaalse jõulupizza pohlamoosi, kõrvitsasalati ja mustade ploomidega. Lisaks veel tavalised asjad nagu sink, juust ja tomat. Otsustasin ära proovida ja meeldima hakkas. Pizza peale võib vist tõesti kõike panna. Igatahes soovitan seda, kuni veel tehakse. Jõulud ju ammu seljataga. Usun, et kaua seda enam ei toodeta.
Täna üritasin siis lõpuks oma Ilusat Mõtet teostada, aga ei tulnud välja päris nii nagu lootsin. Mõte oli selles, et panen igale oma kallile inimesele küünla ja lasen nad jõel kaasa viia. Iga küünlaga panin kaasa häid soove selleks aastaks. Tegelikult oleks ju äge teha sellist asja hingedepäeval, aga see on juba läbi või küünlapäeval, aga ma kardan, et selleks ajaks on iikagi ka Eestisse talv jõudnud. Niisiis pidin leppima aastaalgusega ja see polegi tegelt nii halb ajastus mu meelest.
Kõik vajalikud asjad olid olemas, aga lisaks oli kõva tuul ja vihma tibutas. Need rikkusidki mu mõtte ära. Küünlad ei läinud kuidagi põlema või kustusid kohe uuesti ära.
Viimaks andsin alla ja panin küünlad hoopis toas veekaussi ujuma, aga isegi siin oli vist tuuline, sest süttida need raiped ei tahtnud:D Nüüd on tikud kõik otsas, aga lõpuks sain kõigile kallitele ka küünla süüdatud. Eks ma teinekord katsetan seda jõevarianti veel. Õnneks mul ju jõgi kohe maja taga. Paljudel tallinlastel veel selline luksus on?
Teie ka seal teisel pool ekraani. Mõelge ilusaid mõtteid!
Mia

Kommentaare ei ole: