jaanuar 21, 2007

Elust, eksamitest ja kõigest muust ka

Ma pole nii mitu päeva siia kirjatanud enam. Mitte,et midagi öelda poleks, aga lihtsalt. Ma ei tea. Laisk olen.:D

Nüüd tahtsin kirjutada kõigest, mis vahepeal toimunud on, aga krt võtaks - pea on täitsa tühi.

Üleeile oli see kõige kardetum majanduse eksam, mille puhul ei ole küsimus selles, kas ma saan A või B, halvemal juhul C, vaid kas ma saan läbi või mitte. Siiski on lootust läbi saada, sest see päev algas hästi olenemata varasest kellaajast - ärkama pidin kell SEITSE. Kõigepealt sain Oeconomicumis omale lemmiknumbri garderoobis ja siis sain juhuslikult klassi parima koha - kõige taga nurgas - ja see klass oli mõeldud 120 inimesele, ma pakun. Nii et mitte väga väike vedamine. Töö ei tundunud ka nii raske, kui ma kartsin, aga siiski raskem kui lootsin või minu mõistus võttis. Jälle kord olid seal asjad, mida ma esimest korda nägin, aga see selleks.

Hea uudis on see, et eile oli Annika sünnapidu ja seal oli tore. Vahepeal sai nalja ka, sest ma lehitsesin seal mingit ajakirja ja leidsin tagakaanelt ilusa liblika taustapildi, mida ma oma telefoni tahtsin. Ise aga ei saanud ma seda tellitud. Siis ei jäänud muud üle, kui targematelt abi küsida:D

Helistasin Markole, kes minu teada teab asjast veidi rohkem, aga ka see ei aidanud. Siis võtsin Rauno kaasa ja läksime julmalt sünnalt ära Marko juurde mulle liblikat hankima. Kahjuks ei saanud ikka asja, aga nalja oli teistel kui palju - mina keset talve liblikat taga ajamas:D

Hea uudis oli see, et enne kui sünnalt ära tulime emaga, käisin korra seal arvutis ÕISis ja sain teada, et sain teise majanduse eksami B. Ise julgesin vaikselt D või C peale mõelda, aga tundub, et vahel ikka veab ka.

Täna magasin kella kolmeni - mmmm.... Need I say more?
Siis olid väiksed suured iluprotseduurid enne välja minemist. Algselt oli plaanis vaid Sillule õpik ära viia. Empsile ütlesin ka, et käin korraks ära, aga läks nii nagu alati. Kell oli siis viis ja koju jõudsin nüüd, kui kell on pool kaks läbi öösel. Lõpetasime Incu pool. Kõik olime täitsa kained vahelduseks. Niisama oli tore koos heade sõpradega olla.

A nalja sai ka. Enne Incu poole minekut käisime poeast läbi ja seal oli see pehmete mänguasjade automaat, kus sa pead loomakese valima ja mingite orkide vahele püüdma. Edu korral peaks valitud mänguasi siis ühte auku kukkuma ja sa selle omale saama. Meil aga ei õnnestunud kuidagi. Inc mängis mingi 40 krooni maha kolme krooni kaupa, et Sillule soovitud karu saada, ikka edutult. Lõpuks leppisime kokku, et masin oli loll, muud midagi. Inc läks vahepea oma ebaõnnest nii närvi, et käis sularaha automaadist juurde võtmas ja unustas kaardi automaati. Päris naljakas oli, kui infost teda kutsuti:D

Õnneks me olime veel seal ja mängisime. Muidu oleks homme jama olnud kui palju.

Nüüd aga on mul viimane aega magama minna vist. Silmad juba plõksivad.

Kommentaare ei ole: