september 03, 2010

Ahvatlevatest pakkumistest

Ma vist unustasin teile rääkida. Mõni päev tagasi chattisin lühidalt Delhis kohatud toreda noormehega, keda sõbraks nimetan ja selgus, et ta hakkab kohe jälle Indiast ära minema - seekord neljaks kuuks Lõuna-Aafrika reisile.
Oo... ma olin nii kade ja ütlesin seda talle ka. Ütlesin vist isegi, et hullult tahaks ka tulla ja siis saingi end üllatuseks kutse kaasa tulla. Pidin kurbusega talle ära ütlema põhjendusega, et ei saa seda ei ajaliselt ega rahaliselt endale lubada. Ta siis ütles, et tema hoolitseks kõige eest ja ma ei peaks temaga koos olles raha pärast üldse muretsema.
Oi, te ei tea, kui raske oli endale kindlaks jääda ja sellisest imelisest võimalusest loobuda, aga vist ei oleks ilus kuuekuulisest praktikast neljal töölt puududa.
Igatahes, täna rääkisime temaga taas ja selgus, et ta oli üles öelnud selle töö või õigemini edasi lükanud, kuni ma ka tulla saan. Mul oli suu ikka väga lahti. Nagu mismõttes? Miks ta minu uitmõtte pärast poole aasta tööpakkumise üles ütles? Aga tema jäi endale kindlaks, et eelistab koos minuga minna. Me ju ei tunnegi eriti teineteist.
Nägin esimesi ohumärke sellest, kuidas üks sõprus jälle käest ära minna tahab. Kunagi varem pole ta mind baby'ks kutsunud ja ma eelistaksin, kui ta ei kutsuks ka. Ta on tore ja nunnu ja puha, aga vähemalt hetkel veel olen ma suhtes. Ükskõik, kuidas seda siis täpsemalt nimetama peaks.
Kui ma siis ütlesin, et selline asi vajab tõsist kaalumist, ettevalmistusi ning nii pikaajalise reisi ette võtmine ei ole lihtne ja seega ei saa ma midagi kindlat lubada ka talveperioodiks, siis läks ta tuju täitsa ära. Aga ma ju tõesti ei tea veel, mida talvel teha tahan. Koju tööle? Lihtsalt koju? Koju ema koju? Indiasse edasi? Või siiski Aafrikat avastama? Millal veel selline võimalus tuleb? Võib-olla ei iialgi ja neljakuuline merereis - ükskõik, mida see siis endast ka täpselt ei kujutaks - tundub ääretult põnev. Harsh ütles mulle ka kohe sellest kutsest kuuldes, et mine muidugi. Aga tema soovitab mul üldse kogu aeg igasuguste meestega kaasa minna ja lõbutseda. Vahel on see hea ja vahel mitte. Vahel tahaks, et ta veidi armukadedam oleks.
Igatahes, eks elu näitab, mis saama hakkab. See tüüp ei tea veel Harshist midagi. Mul on imelik talle selle uudisega lajatada ka, sest äkki ta siiski ei mõtle juba vasakule!?
Igatahes sain kutse temaga ka Mumbaisse millalgi minna, mis võib olla tore, aga pean oma käigud väga läbi mõtlema, et mitte nõmedatesse olukordadesse sattuda.

Kommentaare ei ole: