oktoober 31, 2007

Käsitöömaal

Kas teie usute seda? Maria heegeldamas. Kui ei usu, pole ka viga, kuigi see on tõsi. Te poleks esimesed uskmatud:D

Aga lihtsalt ma olen jälle terve päeva raadiot kuulanud. Seekord parema ettevalmistusega. Eelmistekst kordadest ei mäleta midagi. Seekord võtsin endale eesmärgi, et kuulan ainult raadiot ja ei tee midagi muud selle ajal. Peale käsitöö. Seepärast käisingi hommikul lõnga ja heegelnõela ostmas. Ma ei suuda kuulata, kui mu käed midagi samal ajal ei tee. Kas ainult mul on nii? Ma keskendun nii palju paremini.

Teen omale kolmnurkrätikut. Peaaegu pool on valmis juba. Üllatavalt kaua võtab ikkagi aega. Aga küll ma valmis saan.

Eile oli natuke halb päev. Sain tööst lahti. Mind ei ole eluski lahti lastud ja sekeord põhimõtteliselt tehti seda. Mulle lasti edasi öelda, et minuga ei olda rahul ja ma mõtlen ja mõtlen ja ei saa aru, kuidas ma siis oleksin saanud parem olla? Ise lapse eest magama minna? Ise potti pissida? Paha tunne on sees. Panid mind endas kahtlema. Aga teised eelistavad mind teistele jälle. Seegi hea. Muidu ml oleks praegu totaalne egokriis.

Aga nüüd jooksen ka. Tahan veel ruudukesi heegeldada täna. Tahan näha, palju lõngast välja tuleb ja kas tuleb. Kui ei tule, siis ma ei tea, mis saab.

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Kõik ei saagi kõigile meeldida...